Dags att avstjärnifiera vissa trådar kanske?
Dags att avstjärnifiera vissa trådar kanske?
Ni vet själva vilka.
SV: Dags att avstjärnifiera vissa trådar kanske?
Var det inte du som talade om "fikonspråket" alldeles nyss?avstjärnifiera

Du vet precis vad jag menar! 

- Broder Tuck
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS

Försiktigt nu, Little John. . . ,

Andas in, andas ut. Fast det är kanske Gölingen som skall göra det, förstås?
När hon talar till mig i den tonen kan det sluta på de mest överrumplande sätt.
Tämligen oförutsägbart. Det är vid dessa tillfällen munken får rulla ut sovmattan på
balkongen . . . .

Ha det gott! Krama din närmaste och hälsa till henne

Ubuntu med både Gnome och Mate. Kör mestadels med LinuxMint Cinnamon till vardags. Våren 2019.
Nu skall vi se här. Okey. Vänta lite, nu hänger inte jag heller med riktigt.Grön Göling skrev: Ni vet själva vilka.

- Urban Anjar
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Menar du trådarna med ett orange tuggummi, eller en dito amöba. Jag tror man säger att de är 'klistrade'. Vad man säger när man upphäver detta tillstånd vet jag ännu mindre, men prova med 'oklistra'.
Tror detta kan göras utan eggverktyg, lösningsmedel och varmluftspistol...
Ubuntu från början: http://ubuntufranborjan.wordpress.com/
Vill påminna om den här lilla filmen http://video.google.com/videoplay?docid ... 522818645#
Vill påminna om den här lilla filmen http://video.google.com/videoplay?docid ... 522818645#
Tack du broder!
Män är kalkulerbara. ( och manipulerba..............nej, nu tappade jag tråden....
Vem sa det ?
En kvinna förstås.

Män är kalkulerbara. ( och manipulerba..............nej, nu tappade jag tråden....
Vem sa det ?
En kvinna förstås.

Det heter tydligen "Ta bort klistret från detta ämne", efter en snabb koll.....

Jag har inga behörigheter alls på det här forumet. :PUrban Anjar skrev: Menar du trådarna med ett orange tuggummi, eller en dito amöba. Jag tror man säger att de är 'klistrade'. Vad man säger när man upphäver detta tillstånd vet jag ännu mindre, men prova med 'oklistra'.
Men jag hade hårtorken framme! ;)
*räcker över avklistringmedel på en trasa*Bobcat skrev: Det heter tydligen "Ta bort klistret från detta ämne", efter en snabb koll.....![]()
Men var det flera ämnen ?Grön Göling skrev:*räcker över avklistringmedel på en trasa*Bobcat skrev: Det heter tydligen "Ta bort klistret från detta ämne", efter en snabb koll.....![]()
Tack, men jag har ingen användning för den just nu.Grön Göling skrev:*räcker över avklistringmedel på en trasa*Bobcat skrev: Det heter tydligen "Ta bort klistret från detta ämne", efter en snabb koll.....![]()

Ja, egentligen så tycker jag nog att tråden om och med omröstningen också skall få vandra den naturliga vägen, nu när det är klart.Little John skrev:Men var det flera ämnen ?Grön Göling skrev:*räcker över avklistringmedel på en trasa*Bobcat skrev: Det heter tydligen "Ta bort klistret från detta ämne", efter en snabb koll.....![]()
Nja, den kan ju få ligga där så länge, lätt tillgänglig för alla att se ytterligare en tid.
Finns ingen anledning att avklistra den ännu imo.
Finns ingen anledning att avklistra den ännu imo.
Aha, det var "Avstjärnifiering".
Jag hamnade i klistret och blev som "limmad" när du klistrade dit den här frågan.
Fram med varmluftspistolen.........
Jag hamnade i klistret och blev som "limmad" när du klistrade dit den här frågan.
Fram med varmluftspistolen.........
Okej, kissen, där tycker vi olika, men eftersom du är den med trasan och jag bara har en hårtork som inte funkar härinne så.... 
Men ta och kika in på Caféet. Nog har vi tyckt om forumets nya format ganska länge nu?

Men ta och kika in på Caféet. Nog har vi tyckt om forumets nya format ganska länge nu?
Ta gärna en titt på statistiken, Cafet är väldigt omtyckt, minst sagt. 

Vilket forum ?Grön Göling skrev: Okej, kissen, där tycker vi olika, men eftersom du är den med trasan och jag bara har en hårtork som inte funkar härinne så....
Har de har har......Little John skrev: Vilket forum ?
Den gick hem, eller ?
Men tillbaka ON-topic!
Vi ska gå igenom det nu. Det finns flera trådar som egentligen borde arkiveras och
vissa måste också avstjärnifieras
Men tillbaka ON-topic!
Vi ska gå igenom det nu. Det finns flera trådar som egentligen borde arkiveras och
vissa måste också avstjärnifieras