Trevlig sommar. Nu har jag semester.

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Användarvisningsbild
Broder Tuck
Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS

Inlägg av Broder Tuck »

Hej Ubuntuvänner!

I de sista skälvande timmarna, på den sista dagen före avresan inför semestern, sitter jag vid datorn och Ubuntuforumet med viss början till abstinens inför att skiljas från stunderna vid datorn. :o

Nu lämnar jag detta fora för en månad, ungefär. Jag kommer att sakna stunderna här inne.

Jag vill ta tillfället i akt och önska Er alla en härlig och trevlig sommar. Väl mött sedan. :D

Ha det så bra, hälsar

Broder Tuck
Ubuntu med både Gnome och Mate. Kör mestadels med LinuxMint Cinnamon till vardags. Våren 2019.
Användarvisningsbild
LadyFrost
Utgåva: 10.04 Lucid LTS
Kontakt:

Inlägg av LadyFrost »

*vinkar* Se till att vila upp dig och ha det bra nu!
Frihet, jämlikhet, vänlighet. Det är väl inte så svårt?
Okänd

Inlägg av Okänd »

Trevlig sommar på dej och alla här inne också. Själv jobbar jag för fullt men har haft semester före och har semester efter. Men några datafria veckor (eller dagar) har det inte blivit och kommer nog inte bli heller fastän det vore behövligt :D
Simon
Kontakt:

Inlägg av Simon »

Ha det gött, Tuck! Kommer hem till moderslandet om två veckor för en välbehövd semester, och jag tänker lämna varenda dator här så att jag kan njuta av en vettig sommar (dvs inte 30+ grader klockan 08:00). Nu måste jag bara förtränga den där lilla rösten som säger "Lämna burken på så du kan komma in med SSH i alla fall!"
Användarvisningsbild
Chippen

Inlägg av Chippen »

Ha en trevlig semester, och njut av din dator fria tid,,, då kommer du ha hunnit fundera på saker och förmodligen ha inspiration till saker när du kommer åter...eller jag brukar ha det så iaf...
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"