Nån som lägger i suspekta länkar just nu i wikin.. se längts ner...

CaritaSantaana

Ser det jagplun skrev:
http://ubuntu-se.org/Wiki/Ladda_ner
Nån som lägger i suspekta länkar just nu i wikin.. se längts ner...![]()
CaritaSantaana ???
Håller om dig med det!Louie skrev: Ser det jag![]()
Det borde krävas en registrering för att kunna korrigera/lägga till saker i wikin samt att vissa utvalda personer ska kunna läsa ämnen
MVH L
Det är ingen fara GrönisGrön Göling skrev:Håller om dig med det!Louie skrev: Ser det jag![]()
Det borde krävas en registrering för att kunna korrigera/lägga till saker i wikin samt att vissa utvalda personer ska kunna läsa ämnen
MVH L
(Ta det inte personligt)
Det tror jag med. Har troligen inte ett skvatt med valet eller tidigare strider att göra. Dock är det, liksom mygg, förbaskat irriterande.gasol skrev: Väldans vilka konspirations teorier det dök upp nu... enligt mig så verkar det vara en spambot som lägger in länkar till sidor för att få en högre link count när google crawlar internet. För att hamna högre upp på sök resultaten...
hade du läst och postat sen så kanske du vetat vem som gjort detShadow skrev: det är någon som tagit bort spammet![]()
Jag tycker det är dags att sluta dra upp detta så fort något konstigt händer. Det finns inga som arbetar för att förstöra för oss. Vilka skulle det vara? Micke och Johan är hyggliga människor som gjorde ett hästjobb för hela LoCot och jag går i god på att dessa verkligen inte håller på med sådana dumheter. De har gjort skitmycket bra saker och de skulle aldrig göra något för att skada Ubuntu eller LoCot.DimensionX skrev: Att någon sabbar är inte bra. En tillfällighet?
Vi är mitt uppe i val, skall snart ha mötet med Jono.
Hmmmmmmm
Jag tänkte inte på någon av dom, utan mer på den som försökte sabba när vi hade irc möte med någon slags boot, vem det nu var. Men det är troligen som ni säger helt obefogat att tänka så.rancor skrev:Jag tycker det är dags att sluta dra upp detta så fort något konstigt händer. Det finns inga som arbetar för att förstöra för oss. Vilka skulle det vara? Micke och Johan är hyggliga människor som gjorde ett hästjobb för hela LoCot och jag går i god på att dessa verkligen inte håller på med sådana dumheter. De har gjort skitmycket bra saker och de skulle aldrig göra något för att skada Ubuntu eller LoCot.DimensionX skrev: Att någon sabbar är inte bra. En tillfällighet?
Vi är mitt uppe i val, skall snart ha mötet med Jono.
Hmmmmmmm