Jag tycker det verkligen är helt underbart hur stora vi börjar bli och hur många nya det hela tiden kommer hit.
Något som är lite surt är det att under tiden jag väntade på att mitt bredband skulle flyttas så ko det så många nya inlägg så att jag nu måste gå igenom varje ämne innnan jag verkligen vet att det kommit något nytt i det...
Bobcat skrev:
2945 st nu......hmmm....med den här takten så når vi 3000 inom mindre än 6 dagar.....vilket då skulle bli runt den 26/3!!! :D
Jojo, 2977 st idag. Saknas 23st vilket skulle innebära 12,5 nya medlemmar per dag för att vi ska hinna nå 3000 till den 26/3.....det blir nog nästan att det kommer avgöras med målfoto!!
Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund var på samhället vilar. Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
IRC: Louie` @ #kurbitz freenode - Jabber: PM för jabber
Bobcat skrev:
2945 st nu......hmmm....med den här takten så når vi 3000 inom mindre än 6 dagar.....vilket då skulle bli runt den 26/3!!! :D
Jojo, 2977 st idag. Saknas 23st vilket skulle innebära 12,5 nya medlemmar per dag för att vi ska hinna nå 3000 till den 26/3.....det blir nog nästan att det kommer avgöras med målfoto!!
Ja det blev 15 nya igår.....räcker med 10 idag så är vi i hamn!! 8)
Edit: Var tvungen att korrigera siffrorna lite.
Senast redigerad av 1 Okänd, redigerad totalt 26 gånger.