..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Väldigt OT men dimension, är det inte dags att lära sig editera poster för att minska dubbel och även i vissa fall trippelpostande
MVH L
Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund var på samhället vilar. Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
IRC: Louie` @ #kurbitz freenode - Jabber: PM för jabber
Så varför ska det då stå sverige överhuvudtaget då en svensk ändå inte kan undgå att sidorna är på svenska?
Menar du att vi inte ska ha med Sverige eller Sweden ?
Jag hade velat haft Sweden, om några utlänningar skulle råka hitta hit så de vet vilken nations site de hamnat på. Men vill ni ha Sverige så är det väl ok det med.
Så varför ska det då stå sverige överhuvudtaget då en svensk ändå inte kan undgå att sidorna är på svenska?
Menar du att vi inte ska ha med Sverige eller Sweden ?
Jag hade velat haft Sweden, om några utlänningar skulle råka hitta hit så de vet vilken nations site de hamnat på. Men vill ni ha Sverige så är det väl ok det med.
Men då kan vi ju likaväl skriver SCHWEDEN
Jag tycker vi lever i Sverige, sidan är svensk alltså ska det heta SVERIGE
Jag tycker det räcker med att Sverige står med, det passar inte in med blått och gult på resten av sidan.
I alla fall enligt mig
MVH L
Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund var på samhället vilar. Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
jag skulle utan problem kunna leva med både #1 och #2
väldigt snygga