Tydligen fredag
Tydligen fredag
Ingen som är hemma här på fredagar. Så har det alltid varit.
Är alla på krogen ??
Är alla på krogen ??
SV: Tydligen fredag
- lassekongo83
- Utgåva: 23.04 Lunar Lobster
Är alltid hemma på fredagar, om jag nu inte ska ut och se på nån film eller teater vilket är väldigt sällan. Krogar och sånt tål jag inte, nykterist som jag är. 
Vad gör man hemma på en Fredag kväll då?
Sitter vid datorn och jobbar med lite grafik eller spelar nåt spel. Så har det varit så länge jag kan minnas.

Vad gör man hemma på en Fredag kväll då?
Sitter vid datorn och jobbar med lite grafik eller spelar nåt spel. Så har det varit så länge jag kan minnas.

Sitter hemma och försöker få Javascript att funka i Firefox, men det vill sig inte!!! 

Ubuntu (=medmänsklighet) kan förena världen!
Jag skall försöka se några av mina dokumentärer sen. 

https://launchpad.net/ubuntu/+source/firefox/+bug/92579Sigge skrev: Sitter hemma och försöker få Javascript att funka i Firefox, men det vill sig inte!!!![]()
Ger inte upp bara

- Louie
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
- Kontakt:
Blev att ta det lungt hemma den här helgwn istället för att vara ute och härja
Väntar bara att klockan ska bli lite mer så man kan börja programmera, det ska göras nattetid.
/L

Väntar bara att klockan ska bli lite mer så man kan börja programmera, det ska göras nattetid.
/L
Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund var på samhället vilar.
Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
IRC: Louie` @ #kurbitz freenode - Jabber: PM för jabber
Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
IRC: Louie` @ #kurbitz freenode - Jabber: PM för jabber
Word.Louie skrev: Väntar bara att klockan ska bli lite mer så man kan börja programmera, det ska göras nattetid.

Absolut !!!Louie skrev: Blev att ta det lungt hemma den här helgwn istället för att vara ute och härja![]()
/L