Märkligt jag städade upp det jag har mejlat om den senaste tiden och vill sedan gå tillbaka till inkorgen, men den menyn är försvunnen plus hela dess länga?
Jag har försökt göra en ominstallation men samma resultat, med endast sidan med fliken skickat. Jag har raderat Thunderbird för att installera en ny dito, samma resultat kan inte få upp inkorgen endast sidan med fliken skickat!
Någon som har någon idé att fixa till det här så att Thunderbird blir en normal E-post klient?
Får inte tillbaka Inkorgen i Thunderbird
Re: Får inte tillbaka Inkorgen i Thunderbird
Det hände, som fler än jag blir förvånad över att helt plötsligt fixar datorn sina egna fel.
Vad jag gjorde var att gå in på Windows där jag även har en Thunderbird och hittade några mejl som jag besvarade och tillbaka till Ubuntu och så fungerade Thunderbird igen.
Att jag innan besöket på Windows startade jag om datorn fyra gånger men felet kvarstod ändå, som annars brukar vara en väg att testa för att datorn ska rätta till sig.
Vad jag gjorde var att gå in på Windows där jag även har en Thunderbird och hittade några mejl som jag besvarade och tillbaka till Ubuntu och så fungerade Thunderbird igen.
Att jag innan besöket på Windows startade jag om datorn fyra gånger men felet kvarstod ändå, som annars brukar vara en väg att testa för att datorn ska rätta till sig.