Hej du, pantern.
Det är inte ofta som vi två har varit samstämmiga under åren tillsammans på detta forum. Men denna gång känner jag, att jag vill hålla med dig i ett inlägg som du har gjort i en tråd. Bra.
Hade du haft rubricerade alternativ aktiverade, så hade jag svarat där. Men nu får det bli så här istället.
Inlägget jag åsyftar är det, där du föreslår alternativ som att vandra i skogen och lyssna på fågelsång, istället för att vara här inne och spy sin galla. Gillar det. Jag önskar, att så även skulle bli fallet. Jag har åtskilliga gånger tänkt som du gör uttryck för i ditt inlägg. Varför? Varför här? Personen ifråga har redan uttalat sitt förord för ett annat forum. Då borde det ju kunna vara bättre att vara där man säger sig trivas och inte någon annanstans, där man otrivs med det mesta.
Jag tycker heller inte, att du behöver skämmas för dina rader där. Det skulle ha varit mer klädsamt om föremålet för ditt inlägg, själv hade skämts för sin framtoning här, i vårt forum. Som han ändå inte gillar. Kanske därför?

Bra, p.p., gillas av mig. Förmodligen av någon mer.
Så, pantern, smyg iväg in i kontrollpanelen och aktivera någondera av alternativen.