ses där imorgon kväll

jo menar idag 25:e var lite seg igårmorpa skrev:Var finns information om detta, agenda osv? Brukar vara TC eller TL som skickar ut om det. Dessutom är väl tisdag den 25?
Det visar sig om 2 timmar men förhoppningsvis är det möte som vanligtBroder Tuck skrev:![]()
Bittin har nog gått efter föregående protokoll. Punkt 6. Övriga frågor.
Men förmodligen så har något hänt. Eller inte.
/tukken
Ok, blev förvirrad eftersom TL inte utlyst något möte. Brukar finnas det och en agenda, så jag tolkar det som att det inte är något möte idag.bittin skrev:Det visar sig om 2 timmar men förhoppningsvis är det möte som vanligtBroder Tuck skrev:![]()
Bittin har nog gått efter föregående protokoll. Punkt 6. Övriga frågor.
Men förmodligen så har något hänt. Eller inte.
/tukken
Okej hinner jag dammsuga och städa lite och sen chilla lite innan man ska börja jobba vid 08:15 imorgon, posta gärna nya tiden här på forumet så ska jag försöka joina om det blir nån tid, då jag har tidHakanS skrev:Inget möte idag.
Kallelse till nästa möte kommer att komma ut snart.
Snart, är passerat sedan en och en halv månad. Så förmodligen är det nära i tiden . . . .bittin skrev:Okej hinner jag dammsuga och städa lite och sen chilla lite innan man ska börja jobba vid 08:15 imorgon, posta gärna nya tiden här på forumet så ska jag försöka joina om det blir nån tid, då jag har tidHakanS skrev:Inget möte idag.
Hahaha. Jo, plötsligt händer det, när man minst anar det!Broder Tuck skrev:Snart, är passerat sedan en och en halv månad. Så förmodligen är det nära i tiden . . . .bittin skrev:Okej hinner jag dammsuga och städa lite och sen chilla lite innan man ska börja jobba vid 08:15 imorgon, posta gärna nya tiden här på forumet så ska jag försöka joina om det blir nån tid, då jag har tidHakanS skrev:Inget möte idag.
Hur har det gått med städningen? Chillandet?
Tiden kvar, vet vi inget om. Den kan vara kort . . . .
Snart, är ganska relativt.
Det är bäst att ständigt och snart, vara redo . . . ./tukken