Vad lyssnar du på nu
Re: Vad lyssnar du på nu
Episk musik av Two Steps From Hell
Kan rekommendera hela albumet Invincible till den som gillar denna sortens musik.
Bra musik!
Jag blir nästan lite rädd tycker jag!
Jag blir nästan lite rädd tycker jag!

Ny musikalisk upptäckt: Ayreon. Ett ganska speciellt band som förutom grundaren Arjen Anthony Lucassen inte har några fasta medlemmar. Istället tar han in gästartister för varje låt eller album han skriver. Det innebär att stilen kan variera en del, men det mesta kan nog klassas som olika former av melodisk hårdrock. De flesta skivor Ayreon gjort är sk. concept albums, dvs de har en story som alla låtar följer. Här är några av de mest lättuggade låtarna från The Human Equation som handlar om en man som under mystiska omständigheter kör rakt in i ett träd mitt på dagen och hamnar i koma som följd.
En annan låt, från albumet 01011001 där Simone Simons från Epica och Phideaux Xavier sjunger:
- vulfgar
- ung forumnörd
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Nu kom glassbilen... *suck*... finns bara en slags "musik" som hörs då...

På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 

- ThinLizzy
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Thin Lizzy - Emerald
Thin Lizzy - Cowboy song
Den lyssnar jag också på.Hylas skrev:Thin Lizzy - Cowboy song

Titta vad man kan hitta!
Bruno Mars - Grenade
posted from a silent usb, cf, sdhc, ssd or revodrive started pc. Ext2Fsd Project PC-BSD® PenDriveLinux UsbForum SSD review
Avril Lavigne Skater Boy - Lyrics
Complicated -- Avril Lavigne - Lyrics
posted from a silent usb, cf, sdhc, ssd or revodrive started pc. Ext2Fsd Project PC-BSD® PenDriveLinux UsbForum SSD review
Songs from queen & Styx (Mr. Roboto)