Frågor till HakanS!

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
No1Viking

Frågor till HakanS!

Inlägg av No1Viking »

Hej Håkan

Eftersom du är den enda som vill vara ledare för LoCot, och ingen annan har frågat, undrar jag följande:
Vad tänker du göra bättre, dels vad gäller ditt eget ledarskap och dels vad gäller LoCot och dess utveckling?

Micke
Välkommen till Ubuntu.se, Sveriges trevligaste linuxcommunity!
No1Viking

Re: Frågor till HakanS!

Inlägg av No1Viking »

För övrigt undrar jag om det är speciellt smart att den enda person som ställer upp i valet, som ledare, själv administrerar densamma. Luktar inte så gott i min näsa.

Jag förstår nu att HakanS inte vill svara på min förra fråga eftersom han själv skrev följande i ett mail:
Diskussion som förs i forumet ska ske i LoCo-kategorin
http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewforum.php?f=251
Micke

PS. För övrigt har jag ansökt om att bli medlem i LoCot, så att jag kan skriva samma frågor i adekvat forumkategori enligt ovan. DS.
Harlekin33

Inlägg av Harlekin33 »

Detta kommer bli högst intressant! ;D ::) ;D :o ;D
Användarvisningsbild
Gunnar Hjalmarsson
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Inlägg av Gunnar Hjalmarsson »

No1Viking skrev:PS. För övrigt har jag ansökt om att bli medlem i LoCot, så att jag kan skriva samma frågor i adekvat forumkategori enligt ovan. DS.
Har kopierat din fråga till en tråd i kategorin LoCo Sverige.

Finns det någon som kan fixa LoCo-medlemsskapet för No1Viking?
Harlekin33 skrev:Detta kommer bli högst intressant!
Har svårt att se vad som skulle göra två val med endast en kandidat i varje intressant.

Personligen hade jag gärna sett en person i TL-rollen som står för mer av förnyelse än vad jag uppfattar att HakanS gör. Men jag har fullt förtroende för både HakanS och JoWa och har därför röstat "ja" i båda valen.
No1Viking

Inlägg av No1Viking »

Den här tråden kan raderas nu eftersom jag nu kan skriva i LoCots forumkategori.

Micke
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"