Hej Håkan
Eftersom du är den enda som vill vara ledare för LoCot, och ingen annan har frågat, undrar jag följande:
Vad tänker du göra bättre, dels vad gäller ditt eget ledarskap och dels vad gäller LoCot och dess utveckling?
Micke
Frågor till HakanS!
Frågor till HakanS!
Välkommen till Ubuntu.se, Sveriges trevligaste linuxcommunity!
Re: Frågor till HakanS!
För övrigt undrar jag om det är speciellt smart att den enda person som ställer upp i valet, som ledare, själv administrerar densamma. Luktar inte så gott i min näsa.
Jag förstår nu att HakanS inte vill svara på min förra fråga eftersom han själv skrev följande i ett mail:
PS. För övrigt har jag ansökt om att bli medlem i LoCot, så att jag kan skriva samma frågor i adekvat forumkategori enligt ovan. DS.
Jag förstår nu att HakanS inte vill svara på min förra fråga eftersom han själv skrev följande i ett mail:
MickeDiskussion som förs i forumet ska ske i LoCo-kategorin
http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewforum.php?f=251
PS. För övrigt har jag ansökt om att bli medlem i LoCot, så att jag kan skriva samma frågor i adekvat forumkategori enligt ovan. DS.
-
- Gunnar Hjalmarsson
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Har kopierat din fråga till en tråd i kategorin LoCo Sverige.No1Viking skrev:PS. För övrigt har jag ansökt om att bli medlem i LoCot, så att jag kan skriva samma frågor i adekvat forumkategori enligt ovan. DS.
Finns det någon som kan fixa LoCo-medlemsskapet för No1Viking?
Har svårt att se vad som skulle göra två val med endast en kandidat i varje intressant.Harlekin33 skrev:Detta kommer bli högst intressant!
Personligen hade jag gärna sett en person i TL-rollen som står för mer av förnyelse än vad jag uppfattar att HakanS gör. Men jag har fullt förtroende för både HakanS och JoWa och har därför röstat "ja" i båda valen.
Den här tråden kan raderas nu eftersom jag nu kan skriva i LoCots forumkategori.
Micke
Micke