När jag är ute på någon hemsida på Internet och läser gärna artiklar av de mest skilda slag. Så händer det att jag får läsa någonting som berör oss alla i en negativ mening.
Som borde vara alla bekant så finns det alternativt media på Internet. Som jag ville tipsa om något oroande för vår hälsa som jag vet tar upp sådant som berör oss alla.
Sagt och gjort jag ska lämna mitt tips och skriver ner några rader och ska ta med länkadressen som stärker mitt tips. Klickar på fyll i länkadress och hamnar på min privata och lokala hemsida. Där finns inte den länkadress jag vill hänvisa till.
Hur får jag in den begärda länkadressen egentligen?
Problem med att hämta länkande filer.
- mcNisse
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Re: Problem med att hämta länkande filer.
Vilket program är det du använder och var på vilken site försöker du skriva dina ledsamma nyheter?
Re: Problem med att hämta länkande filer.
I princip alla nättidningar som vill att man vill tipsa om något som har ett nyhetsvärde.
Så begär de länkfilerna eller länkadressen och i flertalet fall så går det inte att kopiera länkadressen och klistra in den i själva meddelanderutan och någon separat ruta finns inte att tillgå för att klistra in länkfilen eller länkadressen.
Så begär de länkfilerna eller länkadressen och i flertalet fall så går det inte att kopiera länkadressen och klistra in den i själva meddelanderutan och någon separat ruta finns inte att tillgå för att klistra in länkfilen eller länkadressen.