Svenska Linuxföreningen.

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Användarvisningsbild
Pink Panther
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

Svenska Linuxföreningen.

Inlägg av Pink Panther »

Vad håller Svenska Linuxföreningen på med. Är det någon glad amatör som sköter e-postlistan. Det började med test igår har jag för mig. Nu kväll fick jag riktigt många. Nu stör det mig inte så mycket för de levereras via en annan väg inte direkt. Men det är intressant att läsa förtvivlade e-mail från många Linux användare/medlemmar. "Som var snäll ta bort, jag vill inte var medlem längre eller alternativ jag är inte medlem" Jag har snart en ganska bra koll på många Linux användares riktiga namn.

Så många är förmodligen drabbade.

Vad pågår???

Någon som har information.

Om det fortsätter får jag lägga locket på eller spärra läckan. Så jag slipper eländet. En aning störande.
Användarvisningsbild
JoWa
Global Moderator
Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
Kontakt:

Re: Svenska Linuxföreningen.

Inlägg av JoWa »

Vad handlar det om?
Pink Panther skrev:Jag har snart en ganska bra koll på många Linux användares riktiga namn.
Innebär det att det är en e-postlista som skickar e-post med mottagarnas adresser/namn synliga?
Noble Numbat | Firefox 125β (snap) | Privacy Badger
Användarvisningsbild
Pink Panther
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

Inlägg av Pink Panther »

"Vad handlar det om?"

Ovanstående fråga får du ställa till "Svenska Linuxföreningen", om du har kunskaper om vem som har svaret.

Jag undrade om någon möjligtvis har någon information eller kunskaper om problemet i vårt forum. För jag personligen har inte aning om vem som är ansvarig för "Svenska Linuxföreningen" idag.

Inte adresser i klartext men i samtliga meddelande jag har delgivits har både namn/efternamn varit synliga via deras personliga val av e-post-adress.
Rune.K
Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS

Inlägg av Rune.K »

Pink Panther skrev:"Vad handlar det om?"
...
Inte adresser i klartext men i samtliga meddelande jag har delgivits har både namn/efternamn varit synliga via deras personliga val av e-post-adress.
Det är fullt normalt om man sänder ett mejl till en epostlista, om man använder sin vanliga mejladress vill säga. Vill man vara "anonym" så kan man naturligvis inte använda sin vanliga mejl...
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"