Finns det något linux program som jag ska installera istället?
Jörgen
Du skulle kunna testa någon guide för installation av Netflix som har samma krav och se om det hälper.krassegrand skrev: Finns det något linux program som jag ska installera istället?
Jörgen
Du kan även trycka på TAB. Knappen ovanför caps lock.krassegrand skrev:Aha!
Piltangenter tills man träffar rätt!
precis som i Commodore 64Meerkat skrev:Du kan även trycka på TAB. Knappen ovanför caps lock.krassegrand skrev:Aha!
Piltangenter tills man träffar rätt!
Jag hade i vanliga fall varit tveksam till att det är ett Virus, men iom att du använder Wine så hade jag nog varit mer försiktig. Varifrån fick du silverlight? Officiella hemsidan?Pink Panther skrev:ClamTK Antivirus har aldrig varit så aktivt i min dator tidigare.
Vad är det här för trams jag blir serverad om man följer den beskrivningen i tråden: http://www.webupd8.org/2013/08/pipeligh ... linux.html
/home/xxxx/.wine-pipelight/drive_c/windows/winsxs/x86_microsoft.windows.common-controls_6595b64144ccf1df_6.0.2600.2982_none_deadbeef/comctl32.dll PUA.Win32.Packer.PrivateExeProte-7
/home/xxxx/.wine-pipelight/drive_c/windows/Installer/b7e0.msp PUA.Win32.Packer.SetupExeSection
/home/xxxx/.wine-pipelight/drive_c/Program Files/Microsoft Silverlight/sllauncher.exe
PUA.Win32.Packer.SetupExeSection
/home/xxxxx/.wine-pipelight/drive_c/Program Files/Silverlight/5.1.30214.0/agcore.dll
PUA.Win32.Packer.PrivateExeProte-7
/home/xxxx/.wine-pipelight/drive_c/Program Files/Silverlight/5.1.20913.0.orig/agcore.dll
PUA.Win32.Packer.PrivateExeProte-7