Lite jobbigt hade jag ändå!

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Antec

Lite jobbigt hade jag ändå!

Inlägg av Antec »

Jag har haft det reält jobbigt, Nu är jag hemma igen, jag blev tvungen att få hjälp för att kunna överleva, Jag vill lova att dom som tog hand om mej gjorde det på ett fantastiskt sätt, det vet dom om för det har jag talat om! Jag är väldigt tacksam! Mitt intresse är 100% att få mer användare till Linux, för mig är det viktigt! :D
Användarvisningsbild
JoWa
Global Moderator
Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
Kontakt:

Re: Lite jobbigt hade jag ändå!

Inlägg av JoWa »

Oj, det låter dramatiskt. Välkommen hem, och jag hoppas att det blir mindre jobbigt framgent. :)
Noble Numbat | Firefox 125β (snap) | Privacy Badger
Antec

Inlägg av Antec »

Jag mår jättebra nu, jag fick lära mig att andas rätt, som det var kunde jag inte det och det gjorde mig utslagen, det var allvarligt! Jag har nu lärt mig att handskas men det problemen och jag är så himla glad, jag är glad för att jag vill vara med att hjälpa många som vill använda Linux i framtiden istället för Windows!
Harlekin33

Inlägg av Harlekin33 »

Antec skrev:Jag har haft det reält jobbigt, Nu är jag hemma igen, jag blev tvungen att få hjälp för att kunna överleva, Jag vill lova att dom som tog hand om mej gjorde det på ett fantastiskt sätt, det vet dom om för det har jag talat om! Jag är väldigt tacksam! Mitt intresse är 100% att få mer användare till Linux, för mig är det viktigt! :D
Jupp, det låter som om du också hamnar i marknadsföringsgruppen.

:D
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"