Lite jobbigt hade jag ändå!
Lite jobbigt hade jag ändå!
Jag har haft det reält jobbigt, Nu är jag hemma igen, jag blev tvungen att få hjälp för att kunna överleva, Jag vill lova att dom som tog hand om mej gjorde det på ett fantastiskt sätt, det vet dom om för det har jag talat om! Jag är väldigt tacksam! Mitt intresse är 100% att få mer användare till Linux, för mig är det viktigt! 

- JoWa
- Global Moderator
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
- Kontakt:
Re: Lite jobbigt hade jag ändå!
Oj, det låter dramatiskt. Välkommen hem, och jag hoppas att det blir mindre jobbigt framgent. 

Noble Numbat | Firefox 125β (snap) | Privacy Badger
Jag mår jättebra nu, jag fick lära mig att andas rätt, som det var kunde jag inte det och det gjorde mig utslagen, det var allvarligt! Jag har nu lärt mig att handskas men det problemen och jag är så himla glad, jag är glad för att jag vill vara med att hjälpa många som vill använda Linux i framtiden istället för Windows!
-
Jupp, det låter som om du också hamnar i marknadsföringsgruppen.Antec skrev:Jag har haft det reält jobbigt, Nu är jag hemma igen, jag blev tvungen att få hjälp för att kunna överleva, Jag vill lova att dom som tog hand om mej gjorde det på ett fantastiskt sätt, det vet dom om för det har jag talat om! Jag är väldigt tacksam! Mitt intresse är 100% att få mer användare till Linux, för mig är det viktigt!