Hur tar man bort "span node" ifrån kommentarsfält

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Tjadden
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Hur tar man bort "span node" ifrån kommentarsfält

Inlägg av Tjadden »

Hej

Jag ville ha in en vacker bild ifrån mappen Bilder i min hemma mapp i ett kommentarsfält.
jag förde över bilden i bildvisaren och kopierade bilden där och sedan kopierade in bilden i kommentarsfältet under en trevlig artikel, där de ville att man skulle bidra med vackra bilder och den blev till en "span node"
Den som klickar på denna "span node" kommer in på min hemma mapp och får öppna bilden där och av förståeliga skäl vill man inte att andra ska kunna läsa vad som finns i de övriga mapparna!

Jag kan ta bort span noden temporärt genom att öppna granska komponent, men varje gång jag öppnar ett nytt kommentarsfält finns span noden där!

Hur får jag bort denna span node en gång för alla?
HakanS
Global Moderator
Utgåva: 23.04 Lunar Lobster

Re: Sv: Hur tar man bort "span node" ifrån kommentarsfält

Inlägg av HakanS »

Du måste ge adressen till sidan där du skrivit din kommentar för att kunna få hjälp.
Jag är för övrigt övertygad om att man inte kommer in i din dator genom att klicka på "span node".
Idéer räknas inte förrän du genomför dem.
Tjadden
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Re: Hur tar man bort "span node" ifrån kommentarsfält

Inlägg av Tjadden »

Hej, jag har upptäckt detta att endast den vackra bilden som bilaga visas i kommentarsfältet.

Så jag låter det vara, men annars vore de kul att veta hur man permanent får bort span.
HakanS
Global Moderator
Utgåva: 23.04 Lunar Lobster

Re: Hur tar man bort "span node" ifrån kommentarsfält

Inlägg av HakanS »

Tjadden skrev:men annars vore de kul att veta hur man permanent får bort span.
Omöjligt att svara på om du inte uppger adressen till inlägget.
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"