Det gör vi.Antec skrev:fr33r1d3 skrev: Jag hoppas ni tar åt er av dom förlag som getts! Användarnas vilja och hur dom vill att det ska vara det är det man måste gå på!

Det gör vi.Antec skrev:fr33r1d3 skrev: Jag hoppas ni tar åt er av dom förlag som getts! Användarnas vilja och hur dom vill att det ska vara det är det man måste gå på!
Instämmer! TACK!Lao Tzu skrev:Istället för att skapa en ny tråd passar jag på att här tacka för upphävandet av av forumuppdelningen. Eventuellt skulle jag kunna tycka att Café borde vara synligt även om man inte är inloggad men det är varken lika självklart eller lika viktigt, så...
ÄNTLIGEN! TACK!
Hurra!vulfgar skrev:Instämmer! TACK!Lao Tzu skrev:Istället för att skapa en ny tråd passar jag på att här tacka för upphävandet av av forumuppdelningen. Eventuellt skulle jag kunna tycka att Café borde vara synligt även om man inte är inloggad men det är varken lika självklart eller lika viktigt, så...
ÄNTLIGEN! TACK!
1. Kul ide. Finns enkla lösningar som spreadshirt och liknande.Harlekin33 skrev:Instämmer och mina 3 förbättringsförslag är att:
1. Starta upp en butik där man kan köpa Ubuntugadgets
2. Få igång marknadsföringen
3. Starta upp grupperna och fylla dom grupperna med folk.
Tänkte mest på kaffemuggar, pennor, kylskåpsmagneter, klistermärken, nyckelringar..etc1. Kul ide. Finns enkla lösningar som spreadshirt och liknande.
Fördelen är att ingen behöver bekosta ett "lager". Allt trycks när någon beställer det.Harlekin33 skrev:Tänkte mest på kaffemuggar, pennor, kylskåpsmagneter, klistermärken, nyckelringar..etc1. Kul ide. Finns enkla lösningar som spreadshirt och liknande.
m.a.o "småplock" som jag kallar det men visst..spreadshirts går ju också men är mycket dyrare att tillverka (tror jag)
Det låter som en väldigt bra nystart på den nya tiden för Ubuntu-se.org.Vi jobbar på att få igång marknadsföringsgruppen, översättningsgruppen, och en grupp som jobbar med hemsidan. Vi anser att de är de viktigaste i början.
Det finns väl inget beslut direkt men det mest klädsamma vore väl ett arkiv som går att läsa men inte skriva i. Det vore synd om så mycket information gick förlorad.Harlekin33 skrev:Och när vi nu pratar om en nystart för Ubuntu-se.org så togs det ju på mötet upp att forumet behövs städas så då finns redan 2 trådar nu.
Och då dyker nästa fråga upp:
Skall gamla inaktuella trådar:
1.arkiveras,
2.kastas i en soptunna
3.Deletas 4-ever.?