Observera att det är OK att posta ett PM från en funktionär, men inte tvärtom.Hej Rune.
Vad är du ute efter med dina inlägg här på vårt forum?
Går det så dåligt för ubuntu.se att du försöker skapa dålig stämning här för att på så sätt locka över folk dit, eller har du något annat syfte?
Fortsatta försök att skapa eller elda på dålig stämning kommer att resultera i en varning.
Håkan
Jag engagerade mej i tråden > http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=60&t=57793 för att jag såg att medlem ycc blev påhoppad när han framförde ett klagomål. Ingen håller sej till sakfrågan i tråden. TL pratar om sandlåda i den aktuella tråden och det verkar som att ubuntu-se.org verkligen är en sandlåda när ni inte kan behandla ett klagomål på ett civiliserat sätt.
Att bli hotad med varning för att jag ställer uppriktiga och berättigade frågor är ju bara löjligt. Men jag kan tänka mej att andra medlemmar är lätta att tysta ner med hot via PM och det har jag hört att det förekommer.
Hund däremot borde få en varning när han går till personangrepp på mej i den aktuella tråden. Forumsreglerna innehåller en paragraf där det står att befattningshavare ska bestraffas hårdare vid regelbrott.