Det är möjligt att jag missförstår dig Håkan, men på mig låter det som om du vore nöjd med en blogg. Inte ett helt Forum.vulfgar skrev:Tror också att det skulle kunna leda till att aktiviteten blir lite högre här igen.Jag ser inte det som ett självändamål att aktiviteten i forumet blir högre. Det som är viktigt är att aktiviteten i locot är hög, och där är support-forumet en del av många andra.
HakanS
Team Leader
Det som är viktigt för att bli fullvärdiga lands ubuntuister är att vi har en viss aktivitet på LP. Det framkom på mötet att det vore bra om vi hade irc möten oxå.
Har för mig att de frågade dåvarande TL: Team Leader? Och var är ditt team då?
För mig är naturligtvis frågan om irc viktig, Christoffer. Om vi kan komma överens om att inget bestäms på irc mötet innan valet kan jag gå med på det.
Det hände när jag var aktiv förra gången att dåvarande TL och TC bestämde enväldigt över Hela Forumet. Jag förstår om du blir chockad, men så var det.
Mitt förslag är att vi provar att hålla ett möte via forumet efter nästkommande val, jag hjälper gärna till att prova på detta. Ett riktvärde kan vara att begränsa det till en vecka eller två. Ett tydligt hjälpmedel när ett möte hålls via ett forum är att prenumerera på de trådar man tycker är intressanta.