Okey, då är det INTE hon som bor på 45 D då.
varför använda frames när man kan använda css`?Shadow skrev: kan nån ge mig en snabbkurs i frames? :p jag gillar inte sådana.
Hörde rykten om någon som läst om vattenkylning. Han/hon tätade hela datorn och fyllde den med nån kylarvätska, funkade inte direkt i de falletHund skrev: Så less på datorer nu!
Min prolle ligger på 70 grader nu för tiden..
Bytte kylning till bättre och ny pasta.. Fortfarande 70 grader.
Udda beskymmer..![]()
På tal om shoutbox.... Maringarderoben kör oxå SMF och de har en shoutbox på höger sida av sitt forum, + att de har på samma sida en listning av de senaste posterna i deras fora.DimensionX skrev: Jag tänkte att en sån här tråd kan vara lite som en "Shoutbox" för det här forumet. En shoutbox kan du använda för att skrika något till alla på forumet, typ.........
Burning CPU....zero gravity skrev:Hörde rykten om någon som läst om vattenkylning. Han/hon tätade hela datorn och fyllde den med nån kylarvätska, funkade inte direkt i de falletHund skrev: Så less på datorer nu!
Min prolle ligger på 70 grader nu för tiden..
Bytte kylning till bättre och ny pasta.. Fortfarande 70 grader.
Udda beskymmer..![]()
, men vem vet värt ett försök.
![]()
Jag hoppas och tror att även det var ett skämt. . . .Kommer inte detta leda till lite väl mycket skräppostande, det är ungefär som att skapa en tråd där folk ska bygga meningar eller att skriva så många posts som möjligt. Vet inte riktigt vad vi ska ha för inställning till den typen av trådar, det tar plats och är inte speciellt roligt att läsa. Vad tycker ni?
Vilket jag är beredd att hålla med om.Att ha en enda tråd där man får skriva lite vad som faller en in tror jag inte gör så mycket skada direkt. Det brukar snabbt bli något av en favorittråd i de flesta forum. Man gör ett inlägg efter humör. Det är dessutom ett sätt att bara lasta av sig något precis som i en chatt eller via mail.
säger DimensionXOch tro det eller ej, men såna här trådar kan ge mer än man tror.
Nja . . .Kan någon vänlig själ komma och KLIA MEJ PÅ RYGGEN!!!
*gnugg gnugg*vulfgar skrev: Kan någon vänlig själ komma och KLIA MEJ PÅ RYGGEN!!!![]()
vi hade htmlprov. framesen = min svaghetLouie skrev:varför använda frames när man kan använda css`?Shadow skrev: kan nån ge mig en snabbkurs i frames? :p jag gillar inte sådana.
CSS, fina grejerLouie skrev:varför använda frames när man kan använda css`?Shadow skrev: kan nån ge mig en snabbkurs i frames? :p jag gillar inte sådana.
hahaDimensionX skrev: Efterverkningarna av den här influensan gör att det känns som om man funkar med 15 fps, eller färre (rena knockouten). Snart bör allt vara uppe i 25 fps igen.
![]()
Tro honom inte!Broder Tuck skrev:
Kul.
vulfgar skriver i: Svara #11Nja . . . ;D hade du varit tjej, så kanske, men nog för att jag gillar dig kompis, men jag har vissaKan någon vänlig själ komma och KLIA MEJ PÅ RYGGEN!!!
gränser . . ;D . Å jag vågar inte gisssa vad Laila, den lilla gölingen, skulle säga. Hugaligen . .
Den damen har skinn både på näsan, i knytnäven och annorstädes . . . .(Fågeln, näbben, klorna . . .
byt efter eget behag)
Säger munken, hukar sig ned och kryper in i klostercellen igen . . .![]()
Ahhhhhh, mmmmmmmmmmmm, kurrrrrrrrrrr.....johan_pirate skrev:*gnugg gnugg*vulfgar skrev: Kan någon vänlig själ komma och KLIA MEJ PÅ RYGGEN!!!![]()
![]()
Ett förslag till "rensning" kan vara att, om det går, arkivera delar av tråden då sidantalet går över ett visst antal. D.v.s. att man sparar de två senaste sidorna kvar i aktuell tråd och arkiverar resten.Louie skrev: Kommer inte detta leda till lite väl mycket skräppostande, det är ungefär som att skapa en tråd där folk ska bygga meningar eller att skriva så många posts som möjligt. Vet inte riktigt vad vi ska ha för inställning till den typen av trådar, det tar plats och är inte speciellt roligt att läsa. Vad tycker ni?
Alla har rätt att säga sitt om saken
//Louie
tackDimensionX skrev: Efterverkningarna av den här influensan gör att det känns som om man funkar med 15 fps, eller färre (rena knockouten). Snart bör allt vara uppe i 25 fps igen.
Förresten, vi får hoppas att provet gick bra för Shadow så han får VG.