Utbyt av OpenOfice för Libre

Frågor om LiveCDn samt installation och uppgradering av Ubuntu och dess varianter
artisan
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Re: Utbyt av OpenOfice för Libre

Inlägg av artisan »

Jag forstå - jag fick fel info, men efter två veckors besvär har jag lyckas installera 12.04/64 bits version på min data. Nu hopas jag att allt är ok. Tack till alla som kom med förslag till lösningar. En applikation som jag hade stor nytta av i 10.04 utgåvan var arbetsyteväxlare, nu verka den mycket mer krånglig och hjälp information om hur den fungera är för mig obegriplig. Sin att Ubuntugruppen inte kan låta blir att ändra på bra/enkla apps som har fungera väl. graeme
David Andersson

Re: Utbyt av OpenOfice för Libre

Inlägg av David Andersson »

(nu byter vi ämne :) )
artisan skrev:En applikation som jag hade stor nytta av i 10.04 utgåvan var arbetsyteväxlare, nu verka den mycket mer krånglig och hjälp information om hur den fungera är för mig obegriplig. Sin att Ubuntugruppen inte kan låta blir att ändra på bra/enkla apps som har fungera väl. graeme
Jag är inte så hemma i Unity, men jag tror det normala med musen är att klicka på "Arbetsytor"/"Workspaces" till vänster och sedan klicka på den arbetsyta man vill till. Med tangentbordet kan man växla arbetsyta med kombinationen Ctrl+Alt+piltangenterna, precis som det brukar vara.

(Nån med mer erfarenhet av Unity får svara om det finns fler genvägar och var dokumentationen om dem finns.)
Skriv svar

Återgå till "Installation och uppgradering"