..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Färdig med valet som var något vem som helst klarat av med den hjälp jag fick
I princip mer som en målvakt i ett bluff företag, behövde knappt göra något
Men jag misstänker att om jag ska hålla i nästa val, då blir det sju resor värre
Nu kan jag inte skylla på att jag inte vet
Den som lever får se
fd.Valförättare
Nuvarande Gammal Gubbe
Om någon gör dig illa. Skriv ner det i sanden. Om någon gör dig gott. Knacka in det i sten.Afrikanskt ordspråk
Tack ska ni ha
Men jag skrev inte för att få en massa beröm, för som jag skrev i början,
så har jag inte gjort mig förtjänt av det
Jag bara skrek: kan inte !!!, så fick jag hjälp
Nä jag försöker bara på ett fint sätt tala om för NN. att det kanske är läge att ta bort Valförättare från mig
Inte för att det spelar mig nån roll så men...
Om någon gör dig illa. Skriv ner det i sanden. Om någon gör dig gott. Knacka in det i sten.Afrikanskt ordspråk
fd.svensson skrev:,,,
Nä jag försöker bara på ett fint sätt tala om för NN. att det kanske är läge att ta bort Valförättare från mig
Avsikten med att låta det stå kvar kanske är att du då kanske blir kvar även över nästa val...
På internet vet ingen att du är en hund...... ~~~ .....I'm a bitch!
Avsikten med att låta det stå kvar kanske är att du då kanske blir kvar även över nästa val...
Nu var ju jag så korkad att jag lovade att ställa upp i nästa val om det här gick bra
Helt övertygad att det skulle gå åt skogen mao.
Lovar jag nåt, håller jag det
Ps.Var sjutton hittar du alla dina smilies nånstans Ds.
fd.svensson skrev:
Nu var ju jag så korkad att jag lovade att ställa upp i nästa val om det här gick bra
Helt övertygad att det skulle gå åt skogen mao.
Lovar jag nåt, håller jag det
Kanon!
fd.svensson skrev:Ps.Var sjutton hittar du alla dina smilies nånstans Ds.
Klicka bara på "Visa fler smilies" på raden under smilisarna.
På internet vet ingen att du är en hund...... ~~~ .....I'm a bitch!