OPEL CONDATOR
-
OPEL CONDATOR
Inatt jag drömde att på väg hem på stationen såg spektakulär bil. Grön metallic amerikanare. Stil ungefär som Chevrolet eller Cadillac ca 1960. Stod OPEL CONDATOR i fronten. Grittrande krombokstäver på glittrigt grönt. Om jag klippte ut sista fem bokstäverna skulle bli jättebra bakgrundsbild. Googlade OPEL CONDATOR. Hittade bilder av modelbeteckningen baktill. OPEL 808 CONDATOR. Wow! Kan redigera 808 till 8080. I krom och grön metallic. Som sagt, Wow!
När jag i vaket tillstånd letar verkar det inte finnas nån OPEL CONDATOR. Jag vet att dröm och vaken är olika världar. Men att det skulle vara olika internet också. Synd.
När jag i vaket tillstånd letar verkar det inte finnas nån OPEL CONDATOR. Jag vet att dröm och vaken är olika världar. Men att det skulle vara olika internet också. Synd.
- fd.svensson
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Re: OPEL CONDATOR
Du har ingen bild

-
Google Images efter green metallic opel condator. Inte nu, fattar du väl. I natt.fd.svensson skrev:Du har ingen bild
- fd.svensson
Okej, jag kommer överDavid Andersson skrev:Google Images efter green metallic opel condator. Inte nu, fattar du väl. I natt.fd.svensson skrev:Du har ingen bild

-
Kul, men hur vet jag vem som var du? Folk i drömmar är så otydliga. Och dej vet jag inte alls hur ser ut.fd.svensson skrev:Okej, jag kommer överDavid Andersson skrev: Google Images efter green metallic opel condator. Inte nu, fattar du väl. I natt.
Var du kvinnan, blond, som jag träffade i det magnifika stationshuset med mönstrat stenlagt golv och stora ljuskronor hängande från taket? Vi tittade i affärer. Vi satt på en bänk längs ena långsidan. Tror jag skrämde dej. Du gick ut på perrongen, försvann. Det var sol ute. Jag väntade på perrongen tills det skymde och neonljusen tändes. Eller var du en av männen som gick omkring inne i stationen med en stor vit boll på en lång pinne och mätte ljuset från takkronorna? Eller var du den gamle med den mysiga korvkiosken. Du hade just tagit ner den handmålade skylten, för kiosken skulle tas över av en stor kedja.
- fd.svensson

Jag var den personen som väckte dig så fort du sa Aaah och frågade hur bilen såg ut

Nästa gång skulle jag föredra om du hade pyjamas

Så får du läsa lite av tidningen Wheels, så att rätt drömmar dyker upp. Ett stationshus duger inte

Vi syns vid samma tid i natt strax efter du somnat

Ps. Du är rätt välhängd Ds.
Lasse
fd.valförättare

-
På pendeltåget till den magnifika stationen, har ett vagt minne en annan passagerare tittade konstigt på mej. Var det du? Du! DU! Jag ska inte drömma inatt. Inte en chans. Ska va vaken. Har fyra pepsi i kylen. Ska köpa fler pepsi. Och te.
- fd.svensson
Men mmen DanielDavid Andersson skrev:På pendeltåget till den magnifika stationen, har ett vagt minne en annan passagerare tittade konstigt på mej. Var det du? Du! DU! Jag ska inte drömma inatt. Inte en chans. Ska va vaken. Har fyra pepsi i kylen. Ska köpa fler pepsi. Och te.

Även när vi låg och kramades

Men du har rätt

Ha det gott och dröm sött
Lasse
Ps. Det kanske är du som e pappan Ds.

-
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
- Kontakt:
Jag tror det är samma nätverk. Vill minnas det framgick av Matrix, eller var det Avatar? Får ta en slummer och reda ut fakta.Jag vet att dröm och vaken är olika världar. Men att det skulle vara olika internet också. Synd.
Ubuntu/Linux - Grunder: En introduktion till Ubuntu och Linux
Ubuntu/Linux - Basics: An introduction to Ubuntu and Linux (experimental, automated translation)
Ubuntu/Linux - Basics: An introduction to Ubuntu and Linux (experimental, automated translation)
- fd.svensson
+1ycc skrev:Jag tror det är samma nätverk. Vill minnas det framgick av Matrix, eller var det Avatar? Får ta en slummer och reda ut fakta.Jag vet att dröm och vaken är olika världar. Men att det skulle vara olika internet också. Synd.

-
Se upp för Svensson, han/hon bara förstör. Det är jag som har en gammal mobiltelefon. Men det är inte säkert att jag är där, för jag kanske ska vara vaken i natt också.ycc skrev: Får ta en slummer och reda ut fakta.