Bara så ni vet så pluggar jag och frågar folk hur man bör göra.
Jag har inte försvunnit

Såg på google+ att han hade inloggningsproblem. Han har tydligen själv mejlat om detta och jag PMade admins, men har inte fått svar om dom fixat detta. Om inget ändrats sen min tid så kan man inte plocka bort sitt konto själv så det är nog något annat som blivit fel om du inte hittar honom i medlemslistan.christoffer skrev:hmm, fd.svensson är du kvar?
När jag trycker på ditt användarnamn så finns inte användaren kvar. Någon annan som vet något om detta?
Det var antagligen jag som gjorde fel när jag skulle återställa hans lösenord. Förhoppningsvis är det fixat så att han kan logga in nu.christoffer skrev:hmm, fd.svensson är du kvar?
När jag trycker på ditt användarnamn så finns inte användaren kvar. Någon annan som vet något om detta?
Mina "tekniska" problem kommer att vara minst 3 år tillBroder Tuck skrev:![]()
Det är som det är. Aktiviteten är låg. Intresset, likaså, från majoriteten av medlemmarna. Kanske att f.d.Svensson (Lasse) har tekniska problem. Tiden, har runnit åstad och vi är snart inne i juni. I övermorgon.
Kanske att det är lika bra att "ligga lågt" för stunden och att, istället "kraftsamla" mot ett val till hösten?
Då får Lasse tid för sitt, vi andra, för vårt och kanske även, att nya saker dyker upp, som får de flesta av oss att tycka att det kan bli skoj att engagera sig igen. Ett än "vassare" Ubuntu, kan tänka?![]()
![]()
![]()
tukken
Vad menar du?fd.svensson skrev:Bara alla är med på att Pontus tar över efter Christoffer.
Jo, eftersom vi har dom regler vi har, med val varje halvår, så är det absolut vettigt.ycc skrev:...
Innan val har hållits måste absolut de som vill utöva befattningarna kalla sig "Tf. ..." Det är min uppfattning.
Håller med dig, i din fråga. Det här borde enkelt och snabbt kunna fixas, tycker jag. Nuvarande administration, tillförordnade, en gång förtroendevalda samt forumets moderatorer, borde kunna "skrapa fram" en enkel, precis, förfrågan till de medlemmar som aktiverar sig, om hur de (medlemmarna) ser på frågan.Kirill skrev:Blir det uppskjutet eller blir det val?
Jag har skickat den frågan till högre ort, i allafall från mig settKirill skrev:Blir det uppskjutet eller blir det val?
OkejHakanS skrev:På medlemsmötet beslutades att målet är att valet ska vara avklarat innan
midsommar som i år är fredagen den 22a juni.
Så det är bara för valförättaren att dra igång nomineringsprocessen när han känner sig redo.