Nån mer än mig som fått detta på mailet?:
http://www.anp.se/newsletter.asp?sqid=1 ... 7841455F43
Här talas om rabatt på bredbandet i ett år, men aboslut inget om Telia TV via bredband. Går du vidare från annonsen kommer du till ett "Kombinationserbjudande", vilket inte är det samma som i annonsen. Du får alltså bara rabtten om du tecknar ett nytt avtal inkluderande Telia TV. Inget ovanligt eller fel med det, MEN den inledande annonsen talar inget om TV och detta tycker jag är missledande!
Förövrigt vill jag inte ha Telia TV därför att om bredbandet strular har man varken bredband eller TV. Man bor ju på landet.
Telia erbjudande - missvisande?
Telia erbjudande - missvisande?
Xubuntu på flera maskiner. Men inte Unity!
Mer Terminalanvändande i Ubuntu vore bra. Och Xfce. Och Mate.
- mcNisse
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Re: Telia erbjudande - missvisande?
Nej, jag är inte bredbandskund hos telia. Men erbjudandet är fult, de borde ju skriva alla vilkor i mailet så att man vet vad man klickar på.
Jag fick ett liknande erbjudande från en telefonförsäljare. Du får billigare och snabbare bredband för mindre pengar. Men du måste byta/skaffa IP-telefoni. Bara bredbandet skulle varit dyrare.
Det är precis som de tog upp i plus sist jag såg det. Där sålde en av programledarna en billig äggkokare, annonserades som 50kr för en äggkokare, men man var tvungen att köpa 2 och sedan ytterligare pengar för ägghållaren.
Jag fick ett liknande erbjudande från en telefonförsäljare. Du får billigare och snabbare bredband för mindre pengar. Men du måste byta/skaffa IP-telefoni. Bara bredbandet skulle varit dyrare.
Det är precis som de tog upp i plus sist jag såg det. Där sålde en av programledarna en billig äggkokare, annonserades som 50kr för en äggkokare, men man var tvungen att köpa 2 och sedan ytterligare pengar för ägghållaren.
Verkar som man kan göra så på nätet och inte i tidningar. Fult är det!
Xubuntu på flera maskiner. Men inte Unity!
- mcNisse
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Det fungerar bra i tidningar med. försök boka en resa som du hittar i tidningan till det pris du ser där. det var det som plus gick ut på