Resa i vinter

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Användarvisningsbild
Dockland
AVREGISTRERAD
Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS

Resa i vinter

Inlägg av Dockland »

Jag och marmeladprinsessan tänkte ta en tripp till bredare varmgrader i januari eller februari. Vilka resmål har varmt och skönt då? Det får kosta runt 6000:- för två. Flyg och hotell.

INTE Thailand. Been there done that.
HakanS
Global Moderator
Utgåva: 23.04 Lunar Lobster

Re: Resa i vinter

Inlägg av HakanS »

För det priset kommer ni inte lång om ni bokar idag.
Enligt reseguiden.se kan ni få en 3-dagarsresa till Barcelona eller Istanbul för 5800:-. På inga utav dessa resmål kan ni räkna med att det är varmt och skönt väder vid den tiden på året.
Lägger ni till 500:- kan ni dock komma till Hurghada (Egypten) där det är betydligt varmare.
Användarvisningsbild
Dockland
AVREGISTRERAD

Inlägg av Dockland »

HakanS skrev:För det priset kommer ni inte lång om ni bokar idag.
Enligt reseguiden.se kan ni få en 3-dagarsresa till Barcelona eller Istanbul för 5800:-. På inga utav dessa resmål kan ni räkna med att det är varmt och skönt väder vid den tiden på året.
Lägger ni till 500:- kan ni dock komma till Hurghada (Egypten) där det är betydligt varmare.

Egypten kan vara ett alternativ. Runt 6000, men upp eller ned en tusing är okej.
m!rage

Inlägg av m!rage »

Min hyresvärd med flickvän åkte till Turkiet på en sista minuten-resa för några veckor sedan. De kom undan för 1600 kr har jag för mig, för en veckas uppehälle. Man kan givetvis inte veta vad man får men de har tydligen haft tur de gånger de provat på sista minuten-resor.
Användarvisningsbild
Dockland
AVREGISTRERAD

Inlägg av Dockland »

m!rage skrev:Min hyresvärd med flickvän åkte till Turkiet på en sista minuten-resa för några veckor sedan. De kom undan för 1600 kr har jag för mig, för en veckas uppehälle. Man kan givetvis inte veta vad man får men de har tydligen haft tur de gånger de provat på sista minuten-resor.
Det lutar åt sista minuten. Tax för tips.
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"