Kurdistan skrev:Dockland du gjorde det jätte svårt för dig. Varför gjorde du inte som jag sa från början? Ju, det är lika enkelt som Windows, men du gjorde det svårare än vad det är. Du vet även i windows kräver en del program att man kör den som admin för att det ska fungera. Ska du inte klaga varför "användarvänliga" Windows kräver sådant? Det ska ju bara vara dubbelklick som du beskriver det. Vet du sedan vad .dep är för något? Om du anser en .dep fil behövs så kan du göra en. Sprid så andra kan nyttja, det är vad Linux handlar om. Dock håller jag med det är lättare klaga.
Jag förstår inte vad du menar. Dep-fil vet jag inte vad det är. Hur gör jag en sådan? Jag ville ha installationen lika lätt som på Windows, och det är den inte,för den oinvigdei Ubuntuvärlden. Jag fick det inte att fungera. Sidan från bank id säger att Firefox är det som supporteras. Det har jag ingen lust att använda. jag vill använda Chrome, och då får jag det inte att fungera, fast jag gjort precis som ni skriver.
Klaga gör jag väl inte. Jag vill bara ha svar. Thats it,