hej kan någon hjälpa mig att skriva rätt i terminalen.Det gick bra att installera
nexus pesonal i ubuntu 10.04 som jag kör.och det fungerar fint med mozilla.problemet är när jag skall importera frå ett usb minne då kommerdet bara upp att filen finns inte does not exist.exportera bank id fungerar bra har följt instrucktionerna hur man skriver i terminalen men det fungerar inte kommer bara upp att filen finns inte.skulle vara bra att kunna importera bankid också så man slipper ha så många bankid.väldigt konstigt att det inte går att importera då det fungerar att exportera bankid.då jag exporterade skrev jag /media/3D5D-GC05/ och det fungerade fint men inte import
tacksam för svar hur man skriver i terminal
nexus personal
- Kirill
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
- Kontakt:
Re: nexus personal
Du har ingen dosa och kort från banken?
Eftersom många banker numera kör med BankID på kort.
Eftersom många banker numera kör med BankID på kort.

Webmaster för
Cracker.se Linux, IT-säkerhet, Mac & Boxee Box!
Mina guider
http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=56551
Cracker.se Linux, IT-säkerhet, Mac & Boxee Box!
Mina guider
http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=56551
-
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Vilken bank har du? Swedbank? I ett sådant fall är det lätt att fixa en ny från banken.. bara gå i menyn på hemsidan; Tillval > BankID > Beställa eller Spärra om du vill plocka bort ett gammalt. Swedbank tillåter tre aktiva samtidigt som mest.
|- Grafikkort: ATI Radeon X1950 Pro - Moderkort: Asus P5W DH Deluxe - Skärm: LG L225W - Tangentbord: Logitech DiNovo Edge - Mus: Logithech MX Revolution -|
-
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
- Kontakt:
mitt bankiD fungerar bra min fråga var bara hur man skriver rätt i en terminal för att importera ett bankid från ett usb minne.exportera fungerade bra
- Pink Panther
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Om jag inte har missuppfattat något har du (mapparna/max2) med filer på usb nu. Ja då är det bara att kopiera och placera dem i din "home/hem". Sedan kör du BankID:s vanliga installations procedur. Hur du lyckats med den vågar jag inte sia om. Konstigare skall det inte vara. Det går alltid importera från Windows till Linux. Men inte den andra vägen Linux till Windows.ulf ulf skrev:mitt bankiD fungerar bra min fråga var bara hur man skriver rätt i en terminal för att importera ett bankid från ett usb minne.exportera fungerade bra
***/Pink Panther
Öppen källkod är min passion, mitt hjärta och min själ.
Linux Mint 18 Sarah
Linux Mint 18 Sarah
-
- Kontakt:
jag har ett bankiD redan installerat som fungrar.men tänkte importera ett annat bankid
-
- Kontakt:
det gick inte så bra får forska vidare