Jag tröttnade ju sist på skiten som hände här, men nu när jag varit efrån det ett tag så har jag fått perspektiv på det hela.
Det var så dålig stämmning då att jag märkte inte själv hur illa jag själv behandlade andra människor, jag ber om ursäkt för det. Jag tror inte jag sjunkit så lågt någonsin.
Nu däremot vill jag satsa på att vi ska bli lika stora som förr, fast med lite andra medel, vi ska bjuda in alla inom Linuxrörelsen, även om fokuset ska ligga på Ubuntu. Men det är ju så att alla distarna mer eller mindre glider in i varandra, på så sätt får vi in nytt blod med samma intresse som vi, vi kan lära av varandra och vid större Event kan vi samla fler människor, så journalisterna har nåt att skriva om.
Vi har ju sett Linuxdöden slå till på många håll, men samlar vi oss på ett ställe så har vi en chans och det blir mycket lättare att hjälpa de med LinuxMint t.ex.
I Sverige bor det c:a 9,5 miljoner om 2 procent av dessa använder Openforce, då kan vi bli något att räkna med och kanske sprida det fria valet till fler.
Detta är nedtecknat och skrivet av en spökskrivare med nicket fd.svensson då den det gäller inte kom för sig att göra det själv.
Lasse Månd.18 Apr. 2011 Kl.15.19
Edit/
Det saknas fortfarande något liknande som härovan!
Reflektioner över en TC
- fd.svensson
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Reflektioner över en TC
Senast redigerad av 2 fd.svensson, redigerad totalt 18 gång.

- Kirill
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
- Kontakt:
Re: Presentation av en Team Contakt Kirill
Måste ha blivit nå fel där va?! 

Webmaster för
Cracker.se Linux, IT-säkerhet, Mac & Boxee Box!
Mina guider
http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=56551
Cracker.se Linux, IT-säkerhet, Mac & Boxee Box!
Mina guider
http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=56551
- vulfgar
- ung forumnörd
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Re: Reflektioner
Ändrade rubriken. Förmodar att den var ett misstag?
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch!