Utanför ämnet: I vanlig ordning så får jag göra en ny tråd eftersom några sunknissar inte accepterar vad jag har för åsikter !!
Utmärkt jobbat !!
Men jag gjorde ett enkelt test med att söka på "hdmi" och av någon anledning så kommer en olöst tråd först.... borde går att fixa med lite algebra !
Visar sökning på lösta trådar olösta trådar?
Re: Ny funktion för att märka och söka lösta trådar
Jag kan tyvärr inte upprepa detta fel, utan får snällt lösta trådar, då jag söker på lösta trådar. Nu hittade jag ju inte ditt inlägg förräns nu, då det var väl gömt i en kategori, där jag rör mig mer sällan, så trådar har ju märkts om osv sedan dess, så det kan påverka.
Jag bifogar en fil på var man kan bocka för hur man vill söka i lösta och olösta trådar, anmäl gärna om ni upptäcker nåt skumt.
Jag lyckades själv få ett annat problem med just sökordet hdmi då jag testade och med dubbelflärparna, men lyckades inte återskapa det vare sig här eller på annat forum sen, fast jag sku kunna svära på att jag bockat för som jag skulle.
Utan att förstora grejen, så tror jag att det här forumet är mest kompetent i hela världen att hitta på förbättringar och/eller buggar för MODden, som kommer att gå fram ända till tumba25, för att funderas över och tas i beaktan inför kommande versioner av MODden! 
Jag bifogar en fil på var man kan bocka för hur man vill söka i lösta och olösta trådar, anmäl gärna om ni upptäcker nåt skumt.
Jag lyckades själv få ett annat problem med just sökordet hdmi då jag testade och med dubbelflärparna, men lyckades inte återskapa det vare sig här eller på annat forum sen, fast jag sku kunna svära på att jag bockat för som jag skulle.