Hej!
Jag har skapat en exportfil (bookmarks) från Internet Explorer
Försöker sedan att importera Bookmarks till Chromium men misslyckas.
Alltså, efter importen så händer ingenting.
Jag har försökt att byta filändelse från htm till html, ingen skillnad. Har provat att byta filnamn, ingen skillnad. Tycker att jag följer anvisningarna rätt, men någonstans blir det fel.
Är det någon som har något förslag hur man ska göra??
//Tomp
Importera bookmarks till Chromium
-
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Importera bookmarks till Chromium
Senast redigerad av 1 tomp, redigerad totalt 21 gånger.
Re: Importera bookmarks till Chromium
Hejsan!
Välkommen till forumet!
Jag lyckas inte heller att få in bokmärken från internet explorer till chromium. Men om man går vägen över firefox så går det.
Starta firefox och importera bokmärkena där. Starta sedan chromium, klicka på skiftnyckeln (anpassa..). Där hittar du inställningar. Gå till fliken personligt och välj importera data från en annan webbläsare.
Då dyker dina bokmärken upp i chromium. Inte den rakaste vägen men det funkar.
Välkommen till forumet!

Jag lyckas inte heller att få in bokmärken från internet explorer till chromium. Men om man går vägen över firefox så går det.
Starta firefox och importera bokmärkena där. Starta sedan chromium, klicka på skiftnyckeln (anpassa..). Där hittar du inställningar. Gå till fliken personligt och välj importera data från en annan webbläsare.
Då dyker dina bokmärken upp i chromium. Inte den rakaste vägen men det funkar.

-
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Hej!
Ditt tips fungerade klockrent.
Tack för tipset axel112.
//Tomp
Ditt tips fungerade klockrent.
Tack för tipset axel112.
//Tomp
Finemang!
Psst! Markerar du tråden som löst enligt anvisningarna på http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=208&t=44692?

Psst! Markerar du tråden som löst enligt anvisningarna på http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=208&t=44692?