Tangentbordet
Re: Tangentbordet
Jag bytte faktiskt mitt tidigare idag. Har inte bestämt mig än om jag ska försöka bada det i T-Röd eller bara slänga skiten 

-
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
Usch... egentligen borde man tvätta händerna efter varje gång man suttit vid datorn.
Vill ha det där tangetbordet som är en grej som lyser själva tangenterna direkt på bordet och som man då skriver på.
Vill ha det där tangetbordet som är en grej som lyser själva tangenterna direkt på bordet och som man då skriver på.
- Predicate
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Du har så rätt så, mitt tangentbord är riktigt grisigt minst sagt. Mår nästan lite dåligt när jag ser det, får köpa ett nytt nu när jag tänker på det.Recordable skrev:Usch... egentligen borde man tvätta händerna efter varje gång man suttit vid datorn.
Och har du hört något om det tangentbordet du menar? Vissa säger att det inte alls är så bra att den inte alltid känner av var du trycker osv? Jag är också väldigt sugen på och köpa ett sådant, verkar ju hur coolt som helst!
Noob is just a word... Noob is just a word...... *snuft*
- fd.svensson
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Det finns ju stänksäkra tangentbord i gummi, men vadå?
Lite skit rensar magen, på ena eller andra sättet
Tack för den Hylas
Lite skit rensar magen, på ena eller andra sättet

Tack för den Hylas

Idag tog jag mig tid att rengöra det gamla genom att helt enkelt spola av det i badkaret. Jag hade ingen aning om att det kunde få plats så mycket katthår i ett tangentbord 
Återkommer när jag funktionstestat det, just nu står det på tork.
Uppdatering 30 maj 2012: Det funkar fint!

Återkommer när jag funktionstestat det, just nu står det på tork.
Uppdatering 30 maj 2012: Det funkar fint!