..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Det ekar rätt ödsligt härinne numera, så det är väl inte bara Mellanöstern kanske....
PS. För min egen del diskriminerar jag ingen. Jag dömer alla efter person och aktion och inget annat. Det finns nog så goda kålsupare överallt i världen.
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly. ursprungligen medlem sedan 20061018
Jo, visst är är lugnt nu. Jag vet inte riktigt hur det kommer sig (eller jo, jag har en aning men den håller jag för mig själv) eller hur vi ska få bukt med det hela. Ett problem tror jag har varit samarbetsviljan och avsaknaden av stöd från andra. De flesta livliga gamla rävar har gett sig av. Vi får väl se om några nya vill ta över eller om de gamla kommer tillbaka.
Jä--a Imageshack. De censurerar mig.
HA!
Jag kringgår väl dem som jag vill!
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly. ursprungligen medlem sedan 20061018