Tangentbordet

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Användarvisningsbild
Hylas
Utgåva: 23.04 Lunar Lobster

Tangentbordet

Inlägg av Hylas »

m!rage

Re: Tangentbordet

Inlägg av m!rage »

Jag bytte faktiskt mitt tidigare idag. Har inte bestämt mig än om jag ska försöka bada det i T-Röd eller bara slänga skiten :P
Recordable
Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS

Inlägg av Recordable »

Usch... egentligen borde man tvätta händerna efter varje gång man suttit vid datorn.

Vill ha det där tangetbordet som är en grej som lyser själva tangenterna direkt på bordet och som man då skriver på.
Användarvisningsbild
Predicate
Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu

Inlägg av Predicate »

Recordable skrev:Usch... egentligen borde man tvätta händerna efter varje gång man suttit vid datorn.

Vill ha det där tangetbordet som är en grej som lyser själva tangenterna direkt på bordet och som man då skriver på.
Du har så rätt så, mitt tangentbord är riktigt grisigt minst sagt. Mår nästan lite dåligt när jag ser det, får köpa ett nytt nu när jag tänker på det.

Och har du hört något om det tangentbordet du menar? Vissa säger att det inte alls är så bra att den inte alltid känner av var du trycker osv? Jag är också väldigt sugen på och köpa ett sådant, verkar ju hur coolt som helst!
Noob is just a word... Noob is just a word...... *snuft*
Användarvisningsbild
fd.svensson
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

Inlägg av fd.svensson »

Det finns ju stänksäkra tangentbord i gummi, men vadå?
Lite skit rensar magen, på ena eller andra sättet ;D

Tack för den Hylas :)
:) Om någon gör dig illa. Skriv ner det i sanden. Om någon gör dig gott. Knacka in det i sten. :) Afrikanskt ordspråk
m!rage

Inlägg av m!rage »

Idag tog jag mig tid att rengöra det gamla genom att helt enkelt spola av det i badkaret. Jag hade ingen aning om att det kunde få plats så mycket katthår i ett tangentbord :P
Återkommer när jag funktionstestat det, just nu står det på tork.

Uppdatering 30 maj 2012: Det funkar fint!
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"