jeps, spiken på huvet där. Förlåt webaake, om min åsikt kändes mer personligt riktad till dig än den var ämnad. Tanken var att någon förhoppningsvis tänker efter före i framtiden, då de rubriksätter. Jag hamnade faktiskt å kolla upp de två andra författarna åsså å jag tycker att de är förståndigt folk, de med, även om jag inte är förtjust i några få ord, som skrivits. Inte så dramatiskt alls alltså och absolut inget personligt.Broder Tuck skrev:@ Peetra. webaake har väl ändock fyllt dina kriterier ganska väl? Men mest kanske, Jono Bacons kriterier för hur en Ubuntugemenskap skall fungera.
Ja, bortsett kanske från webaakes rubriksättning. Något som du kan ursäkta honom? Jono Bacon hade förmodligen kunnat ha förlåtit honom, gissar jag.
Den här trådens rubrik kom som tredje provokativ rubrik på kort tid, så det blev droppen, som fick min bägare att rinna över, de här rubrikerna är som nageln i ögat för mig, så jag tyckte det var dags att säga vad jag tycker om dem, samtidigt som jag verkligen började fundera vad de är bra för.
Samtidigt i samma inlägg fick jag då inkrånglat min ännu starkare åsikt om att jag tycker att det inte går att dela upp supporten och annan diskussion. Visst har det bollats med några bra ideer, men just nu ser jag väldigt få resurser eller viljor att få dem verkställda. Då diskussionerna sansar sig och om resurser kartläggs, kan jag väl ändra åsikt om hur det tekniskt sätt kan vara bäst.
Peetra.