[quote="rancor"][quote="sebastean"][quote="rancor"]Nej nej. Jag är nog inte ensam om att tycka att e-posten bara används för avisering av nya inlägg och PM. Jag skulle aldrig blotta mig med E-post via min egen dator eftersom jag helst vill vara anonym så långt det går och det räcker med att admin och ev. mods? på forumet ser min IP. Att blotta mig varje gång jag vill skicka ett PM ser jag som uteslutet.[/quote]
En fråga om integritet alltså.. Men varför vill du vara så hemlig, vem skulle vilja spåra dej och om någon gjorde det, vad skulle det göra? Berätta..[/quote]
PM hade varit trevligt nu

Jag tror dej inte

Provat "prenumerara på tråd" som finns när du skriver inlägg och också när du läser en tråd? Sedan kan du se dina prenumerationer via länken "Visa dina trådprenumerationer" längst ner på bla. indexsidan.
Under "Integritetsskydd" i din profil kan du också välja att "Inkludera inlägg i prenumerationsmeddelanden" om du skulle vilja det. Är det så att meddelanden inte når fram så ta en titt på vilken mail du angivit.
En fördel med pun är att det troligvis är det minsta forumet som finns. Det är bara 40% av phpBB:s storlek och förutom säkerhet är direkta fördelar också snabbhet och mindre belastning på servrar.
En annan trevlig sak med pun är att den släpps under GNU General Public License. Den egentliga anledningen till varför jag vill ha punBB har jag inte nämnt än men jag spar den om det skulle visa sig att du vill fortsätta med övertalningsprocessen..