vilken överraskning
-
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
vilken överraskning
byytte ena datorn till suse, fan vad bra allt funkade. Fast jag gilar Ubuntu. Men ubuntu har alltid en massa problem.
vid varje uppgradering såkvarstår samma problroblem. varför ingen tar ann sig problemen????
vid varje uppgradering såkvarstår samma problroblem. varför ingen tar ann sig problemen????
Re: vilken överraskning
Det där var ju ett sällsynt konstruktivt inlägg... Om du är intresserad av att faktiskt lösa problemen föreslår jag att du försöker beskriva dem lite närmare.
-
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
Vilka problem har du fått?
-
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
ljud i skype usb telefon
här finns alla mina problem
sök på starwolf i detta forum så ser Ni en del av problemen.
MEN gillar ändå ubuntu och särskilt några som hjälpt mig vid problem
här finns alla mina problem
sök på starwolf i detta forum så ser Ni en del av problemen.
MEN gillar ändå ubuntu och särskilt några som hjälpt mig vid problem
- Osprey
- Kontakt:
SUSE (både Open och SLES) är väldigt stabilt och fint och bra, men på något sätt känns det lite småtrist, även om jag inte direkt vet varför...
Agera genom att ta och behålla initiativet, ta de risker detta kräver...
http://www.enargo.com/it/
OpenVMS Shark - i Linux finns inte SYS$CMKRNL...
http://www.enargo.com/it/
OpenVMS Shark - i Linux finns inte SYS$CMKRNL...
- Johnny Rosenberg
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Har ingen koll på exakt vad som skiljer OpenSUSE från SUSE, förutom den rent ekonomiska aspekten. Har på denna Ubuntu-dator OpenSUSE 11.2 installerat på en partition (det var ett bra tag sedan jag var inne på den, därav att jag inte har senaste versionen) och nog tycker jag att den är värre än vad Ubuntu någonsin varit. Får alltid en massa krascher och felmeddelanden, men Ubuntu är ju också ganska långt ifrån felfri, å andra sidan.
I vilket fall, så verkar det vara väldigt olika på olika datorer, vad som funkar bra och dåligt.
I vilket fall, så verkar det vara väldigt olika på olika datorer, vad som funkar bra och dåligt.
-
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
- Kontakt:
openSUSE var min första distro, inte kört den sen 11.0 nu dock :p
Sitter pa en OpenSUSE dator just nu, utan tvekan den mest struliga Linuxen jag anvant, vilket inte sager sa mycket visserligen, men saker krachar ofta, senast igar vagrade OpenOffice (Oracle) oppna ett dokument, och efter att jag dodat det krachar det nar man vill infoga bilder, men det ar ett gammalt vidunder jag sitter pa nu, CRT skarm, och inget svenskt tgt bord, som kanske marks....
.

Jag kör OpenSuse, jag bytte från Ubuntu för att Ubuntu funkade så bra att det inte vara nå kul. Tycker om båda systemen.