Volvon började skena
En kvinna i Staffanstorp lyckades med konststycket att köra in i fyra garagedörrar när tappade kontrollen över Volvon.
http://www.aftonbladet.se/vss/malmo/sto ... 25,00.html
Haha

Herrlösa bilar skall man akta sig för

jag tyckte inte detta var särsklit roligt sagt. Vill ni inte ha kvinnor i detta forum?Herrlösa bilar skall man akta sig för Glad
Äsch, det är ju skrivet med glimten i ögat. Ta det för vad det är - ett skämt.Tant skrev:jag tyckte inte detta var särsklit roligt sagt. Vill ni inte ha kvinnor i detta forum?Herrlösa bilar skall man akta sig för Glad
Hur tror ni vi skall trivas med den här typen av stenåldershumor!
Skärpning, tack!
Hej Grön Göling, jag förväntade mig ingen annat än att du skulle nappa på tråden.Tant skrev:jag tyckte inte detta var särsklit roligt sagt. Vill ni inte ha kvinnor i detta forum?Herrlösa bilar skall man akta sig för Glad
Hur tror ni vi skall trivas med den här typen av stenåldershumor!
Skärpning, tack!
Det kanske är fyndigt, men jag är väldigt trött på den här sortens fyndiga skämt. Jag har hört dem till leda med olika ursäkter. Det är svårt nog ändå att bli respekterad som äldre kvinna bland ynglingar. Den sortens humor kanske passar bättre någon annanstans. Kalla mig humorfri om ni vill, men det finns en hel del "lustigheter" som inte uppskattas av alla. På ett sådant här forum borde man kunna slippa de mer testosteronstinna skämten.Äsch, det är ju skrivet med glimten i ögat. Ta det för vad det är - ett skämt.
Jag tyckte det var fyndigt med "herrlösa" ;-)
Då förstår du vad jag menar och jag förstår dig också.Little John skrev: Jo tant
Vi sidan om...Jag är tysk, och gissa vad det blir för skämt ....![]()
Hihi, jag har den där annonsen någonstans hemma.. när man läser den nu så fattar man inte hur de lyckades sälja en endaste bilDeepThought skrev: F.ö. kan jag meddela att en (Opel-?)reklam på, vad var det? 60-talet? löd ungefär "Så säker att din fru kan köra den", eller något sådant. Låt oss visa att vi kommit längre än det, snälla![]()
Hillman super - klart olämplig för Blåbandister vid namn Hillmanpcfixaren skrev: Opel hade förr ett väldigt dåligt ryckte om sig när det gällde rost
Någon person, jag vet inte vem, kom på följande slogan
Köp en Opel - bli belåten - se naturen genom plåten
sen finns det en liten gåta som jag inte heller vet vem som kom på
vad är det för likhet mellan en Opel och ett paket Gevalia?
svaret: båda är lika välrostade
andra bilmärken man kan skämta om
Ford
Ford är en förkortning av Fyra Ordentliga Reparationer Dagligen
Peugeot
Peugeot Peugeot gjord för två - en sitter i och en skjuter på
fungerar även på Renault
Volvo - världens snabbaste traktor
kanske finns det fler?