En notering ang kommentaren. Bra att de är arkiverade, men jag vill påpeka att projektena ska kunna använda den kommmunikationskanal som projektet föredrar. HakanS föreslog LoCo-wiki å LP på mötet, tror jag? Men att använda forumet, nån sändlista, fast facebook, om det känns bekvämast, ska inte vara ett problem. Man ska kunna ha projekt hursomhelst, huvudsaken är att vi arbetar för samma mål, Vi vill göra Ubuntu bättre och mera välkänt, speciellt för svenska användare!Konservburk i http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=60&t=52012#p422782 skrev:Projektgrupperna har arkiverats. Framtida projekt ska hanteras via launchpad.
Här är utdrag ur IRC-mötets-log, 8/12.2010, (min tid) som stöder min notering. Det finns annat i loggen också som talar om projektet, ni kan söka i er webbläsare efter sökfrasen ojekt eller så.

Kod: Markera allt
22:07 < HakanS> Mitt förslag är att vi överlåter till de olika projekten att besluta vilka projektstyrnings-system de vill använda.
22:08 < peetra__> +1
22:08 < Farmfield> !
22:08 < PontusOhman> +1
22:08 < HakanS> Farmfield har ordet.
22:08 < Farmfield> Ångrar mig för allas skull. Tänkte fråga mer om hur du menar men ingen panik. Så tills vidare +1
22:08 < Farmfield> Klar.
22:10 < HakanS> Ska vi överlåter till de olika projekten att besluta vilka projektstyrnings-system de vill använda?
22:10 < HakanS> +1
22:10 < Farmfield> +1
22:10 < PontusOhman> +1
22:10 < forslan> 0
22:10 < peetra__> +1
22:11 < Christoffer> +1
22:11 < johanre> 0
22:11 < HakanS> #info De olika projekten får besluta vilka projektstyrnings-system de vill använda.