Några flickor startar en platt skärm som visar den färgglada loggan för Ubuntu, ett fritt operativsystem baserat på Linuxkärnan.
Skulle väl vara på sin plats att Ubuntu Sverige skickar ett stort TACK till IT-ansvarige

Tipsade du honom om http://www.fritis.se/?! Sidan "sover" just nu, men en ny koordinator är inblandad för att styra upp sidan, men ger han upp så har jag lämnat att jag är villig att gå in!Ulsak skrev:till alla snälla bloggare/webbsajtägare. tipsa gärna skolan om guider till gimp och openoffice ( han har fått några tips av mig)
CryingFreeman skrev:[…] Ubuntu är och förblir en meritokrati, inget demokratiskt experiment där alla får säga vad som helst till vem som helst, hur som helst.
Utanför ämnet:SlamsornasKung skrev:Utanför ämnet: Jag garvar som vanligt halvt ihjäl mig åt kommentarerna på IDG. Snälla, söta Windows-geekar, ni är DATORNÖRDAR! Ni kan inte slåss.
Lysande.. !!!mattiash skrev: Håller på att skriva ihop en wiki hur man sätter upp hela lösningen skriker till den e klar får ni gärna komma med kommentarer och ider.
// Matte