pun skrev:m!rage skrev:Pontus skickade ut loggen och protokollet på e-postlistan för nån timme sen. Det kommer nog upp på ubuntu.com-wikin så småningom
Jo men nu är det ju enklast att den även postas i forumet..... eller är det någon "hemlig klubb" ??
Jepps, det är nästan en hemlig klubb, väldigt invecklad för mig, som inte är insatt i så mycket annat än forumet. "Klubben" kallar sig för LoCo och arbetar för att allt ska bli öppnare, tyvärr så missar forummedlemmar informationen, om du twittrar, aå kan du lägga till Ubuntu_se på din kontaktlista, därvia så försöker jag skicka det jag vet iallafall.
Protokollet är inte komplett, jag måste försöka skicka något till sändlistan om det, vi kom överens om en tvåmånaders period på försök och inte mer på grejs e) . Sändlistor är bara så jobbigt, tycker jag.
Jag vet ärligt inte om jag orkar delta i LoCo-arbetet på dessa villkor. Snart låser vi denna kategori enligt överenskommelse på mötet, så jag passar på att skriva ut min frustration före vi hinner börja adminna kategorierna med storsläggan.