Jag tycker det ser ut som sk*t! Men tack!Pontus Öhman skrev:Ser bra ut SK
Försöker jobba vidare på flygbladet så fort jag får tid. Bildkvalitén måste upp, till att börja med.
SK
Jag tycker det ser ut som sk*t! Men tack!Pontus Öhman skrev:Ser bra ut SK
CryingFreeman skrev:[…] Ubuntu är och förblir en meritokrati, inget demokratiskt experiment där alla får säga vad som helst till vem som helst, hur som helst.
CryingFreeman skrev:[…] Ubuntu är och förblir en meritokrati, inget demokratiskt experiment där alla får säga vad som helst till vem som helst, hur som helst.
Att de inte skickar 64-bitarsverioner kan bero på att Ubuntu.com skriver: "64-bit - Not recommended for daily desktop usage"Pontus Öhman skrev:Saknar dock 64 bitars på både server samt desktop![]()
Flytta till lämplig plats dåm!rage skrev:Den här tråden hör hemma i öppna forumet då det förmodligen finns fler medlemmar med bra tips på hur skivorna bäst kommer till nytta. Någon som misstycker att denna tråd flyttas ut?
Flyttad.Lao Tzu skrev:Ja, ut med den bara. Härinne gör den ingen nytta.
Det bör väl nog gå att ordna på nå sätt ska du sePeetra skrev:Finns det möjlighet att skicka mig skivor för spridning till finlandssvenska intresserade? Eller ska jag hör mig för hos finska communityn?