Jag har använt Thunderbird väldigt länge och då istället för outlook. I laptoppen och Windows ser det annorlunda ut än i Ubuntu. I Laptoppen får jag alla adresserna i en spalt till vänster när jag klickar på "Skriv". Är det olika versioner? Beror det på att det är olika skärmar?
När jag skickade 4 skärmbilder med e-post för att visa min Bror så kunde han öppna den första bilden men inte de tre andra. Han säger att det inte fanns någon fil att öppna dem med.Hmm,,,
Hur importerar jag alla mina e-postadresser från Laptoppen till den fasta??
Detta hör inte till e-postfrågor men är det någon som vet om det går att "Docka" över allt jag har på Laptoppen till min fasta. Inför att jag ska fullinstallera Ubuntu på den.?
Thunderbird? LÖST
Thunderbird? LÖST
Senast redigerad av 1 alfeva, redigerad totalt 2 gånger.
Re: Thunderbird?
Det där med adresserna till vänster kom jag på själv. Hade bara glömt hur man gjorde.
Re: Thunderbird?
Brukar finnas nagot alternativ i menyn, som heter "exportera adresslista" eller liknande. Da far du alla adresser sparade till nagot filformat, formodligen html. Sedan pa andra datorn kan du ta "importera" nagonstans i menyn, och valj den exporterade filen.Hur importerar jag alla mina e-postadresser från Laptoppen till den fasta??