Fast vi bashar MS också...
Svårt att konkurrera utan att basha iaf lite på konkurrensen...
Ang. just MS Office vs. OOo så hade det varit kul att se en sån här grej om MSO 2003 vs. 2007 där typ alla klagade över nya GUI't...
Edit:
LOL
Nu gäller det inte
alla, men kolla merparten av källorna till citaten i videon...
Bülent Türker, Scarves Division, SARER Group - En googling gav... Nada, zip, zero... WTF är SARER Group? Scarves division? Varför ser jag ett rum fyllt av 10-åringar som sitter och handväver schalar framför mig, hehe?
Samma gäller "Art of Transport Logistics"..? Lite referenser på ryska, men inte mer... Sen en polsk inkassobyrå och en bank i Kazachstan... Ett försök att besöka Euromobile Group genererade en varning för malware på Google...
Nån skolchef i Pittsburg ställer en fråga som handlar om ett leverantörsproblem. Köp MS Office utan support och man hamnar i samma sits ju... En chef på ett tyskt företag konstaterar att Office är bra för det är vad dom anställda är vana vid...
O.s.v... Snacka om att ha grävt efter missnöjda OOo-kunder, hehe... Undrar vad som hänt om man grävt efter missnöjda MS Office-kunder...
Det här var nåt jag lärde mig av en filmrecencent en gång, hehe, ang. citat och betyg på hyrfilm m.m... Kolla alltid källorna...