Hot off the presses: issue 41!
Issue #41 is out, and as usual, we’ve got lots of great stuff for you. We’ve got an overview of running Windows apps on Ubuntu, a feature on running a business with Ubuntu, more interviews, how-tos, and everything else in between!
This month:
- Command and Conquer.
- How-To : Program in Python – Part 15, Virtualize Part 4 – FreeBSD, and Run A Business With Ubuntu.
- Review – TuxGuitar.
- Top 5 – Ways To Run Windows Apps.
- plus: MOTU/Loco/Translation Interviews, Ubuntu Games, My Opinion, My Story, and much much more!
Full Circle Magazine nr. 41
- mghg
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
Full Circle Magazine nr. 41
Full Circle Magazine nr. 41 har nyligen publicerats, se http://fullcirclemagazine.org/
Re: Full Circle Magazine nr. 41
Äntligen tidningen....
Att Leann är en tjej visst jag inte.... hon har gjort ett storstilat arbete med Mavericks kärna.... inkl då hela kernel-teamet.

Att Leann är en tjej visst jag inte.... hon har gjort ett storstilat arbete med Mavericks kärna.... inkl då hela kernel-teamet.
- mghg
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
Vad gillar du mest med tidningen? Vilket innehåll är din favorit?pun skrev:Äntligen tidningen....![]()
Jag tycker om blandningen av olika saker, inkl att det är lättläst.mghg skrev:Vad gillar du mest med tidningen? Vilket innehåll är din favorit?pun skrev:Äntligen tidningen....![]()
Jag har normalt inte tålamod att fördjupa mig i nåt men diverse småtips är alltid bra att ha.
Sen i den utgåvan så var då Leann extra intressant...."tjejer kan" !
-
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
- Kontakt:
tankat och ska läsa den sen fick mail då jag subscribar