Och eftersom min ACP länk har försvunnit (varför?) så skulle jag uppskatta om någon kunde ta sig tid och se till så att jag får de befogenheter jag behöverDu har inte tillåtelse att hantera denna grupp.

//Pontus
Och eftersom min ACP länk har försvunnit (varför?) så skulle jag uppskatta om någon kunde ta sig tid och se till så att jag får de befogenheter jag behöverDu har inte tillåtelse att hantera denna grupp.
Nejdå, inget krpckar, men du är inte längre medlem i admin eller moddisgruppen. Jag höjde nog lite på ögonbrynet att du plockades bort från dem, men förstod inte att jag kanske bordat fråga om det.Pontus Öhman skrev:Förmodligen eftersom jag både är admin samt TC så krockar väl allt =/
Det där har ju varit lite olika, CF & Andol körde väl med admin/moderationsprivilegier men jag ser det som olämpligt att TL/TC har det - iaf moderationsrättigheter - så inget där är väl hugget i sten, gällande administrativa rättigheter då... Jag personligen önskar inga, dock är det ev. lämpligt att jag har det i WP initialt när vi drar igång det projektet, men generellt vill jag inte ha sånt. Huruvida Puntus vill/bör ha detta är väl delvis upp till honom men vill gärna få feedback från andra admins i ärendet - att TC inte skall modda sätter jag dock ner foten på, men det var inget problem ändå så...Peetra skrev:Nejdå, inget krpckar, men du är inte längre medlem i admin eller moddisgruppen. Jag höjde nog lite på ögonbrynet att du plockades bort från dem, men förstod inte att jag kanske bordat fråga om det.Pontus Öhman skrev:Förmodligen eftersom jag både är admin samt TC så krockar väl allt =/
Nu frågar jag då. Varför detta?
Bara för dom under 1.67cm..?Peetra skrev:Nåh, höh, jag som skapade en mini-admin-grupp igår.