Hur kan en "portaladmin" stänga av någon.... [LÖST]
- Grön Göling
- Städsegrön
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Re: Hur kan en "portaladmin" stänga av någon....
Utanför ämnet: Enligt mitt förmenande, med den korta tillsättningstid en TL/TC har numera, så hinner väl någon bli knappt halvljummen i kläderna innan det är dags för den kverulerande allmänheten att välja nästa omgång halvljumma...
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly.
ursprungligen medlem sedan 20061018
I'm not anti-social; I'm just not user friendly.
ursprungligen medlem sedan 20061018
Helt obegripligt vad lättkränkthet har med saken att göra. En önskan om klarhet och tydlighet är vad detta handlar om.Ulsak skrev:samtidigt tycker jag att det är en onödig tråd som stjäl energi. det är vissa som är lite väl lättkränkta IMHO.
Jo det handlar enbart om "tydlighet" och tydliga regelverk.Hylas skrev:Helt obegripligt vad lättkränkthet har med saken att göra. En önskan om klarhet och tydlighet är vad detta handlar om.Ulsak skrev:samtidigt tycker jag att det är en onödig tråd som stjäl energi. det är vissa som är lite väl lättkränkta IMHO.
Inget "flum" ska förekomma eftersom det i slutändan drabbar enskilda individer med ev en "Bannlysning".
Eftersom jag är OP för tråden så har jag också fått de svar jag önskat, speciellt från "Vulfgar" som inte går i polemik kring detta utan själv uttrycker en vilja att det ska vara klara riktlinjer.
Over and Out ! Lås tråden Tack !
- vulfgar
- ung forumnörd
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Re: Hur kan en "portaladmin" stänga av någon.... [LÖST]
På trådskaparens begäran låser jag tråden.
Om någon anser det är felaktigt så skicka ett PM.
/mod
Om någon anser det är felaktigt så skicka ett PM.
/mod
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch!