Angående farmfields tråd > http://www.ubuntu-se.org/phpBB3/viewtop ... 93&start=0
Vad jag vet så har aldrig någon hängts ut offentligt för en timeout.
Jag protesterar skarpt och vill att mitt namn tas bort omedelbart från aktuell tråd.
I den här skitiga valrörelsen som varit, kan man inte låta bli att ha konspirationsteorier varför farmfield skapar en sådan tråd.
Kan det vara ett försök att minska trovärdigheten hos de som hängts ut.
Dessutom kan jag absolut inte minnas att jag bråkat med vare sej Broder Tuck eller Dagon.
Ska kontrollera saken...
Förbannad Rune.K
Hänga ut folk för en time-out !?
- vulfgar
- ung forumnörd
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Re: Hänga ut folk för en time-out !?
Det är absolut inte för att hänga ut någon, tvärtom. Tråkigt att du uppfattade det på det viset.
Meningen är att det blev fel, kanske inte för dej, men för åtminstone en av er. Det blev alltså en betydligt kraftigare åtgärd än vad som var motiverad av händelsen.
Vi har diskuterat händelsen i administrationen och det finns en felfunktion någonstans när det gäller detta med avstängningar, vi måste hålla manuell kontroll av dessa eftersom funktionens tidshållning är opålitlig.
När sådant händer är det helt naturligt att be om ursäkt. Det är alltså inte du eller någon av dom andra som gjort fel.
Meningen är att det blev fel, kanske inte för dej, men för åtminstone en av er. Det blev alltså en betydligt kraftigare åtgärd än vad som var motiverad av händelsen.
Vi har diskuterat händelsen i administrationen och det finns en felfunktion någonstans när det gäller detta med avstängningar, vi måste hålla manuell kontroll av dessa eftersom funktionens tidshållning är opålitlig.
När sådant händer är det helt naturligt att be om ursäkt. Det är alltså inte du eller någon av dom andra som gjort fel.
Senast redigerad av 1 vulfgar, redigerad totalt 20 gånger.
Anledning: stavning
Anledning: stavning
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 

Var vänlig och ta bort mitt namn från tråden.vulfgar skrev:Det är absolut inte för att hänga ut någon, tvärtom. Tråkigt att du uppfattade det på det viset.
Du är ju osäker om jag är en av dem som fått för kraftig åtgärd, se min fetning.
Jag brukar ha koll på tider...

Vänliga hälsningar @ vulfgar
/Rune
- vulfgar
- ung forumnörd
Ditt namn är borttaget.

Men det är kvar i trådrubrikenvulfgar skrev:Ditt namn är borttaget.

- vulfgar
- ung forumnörd
Ooops!min01max skrev:Men det är kvar i trådrubrikenvulfgar skrev:Ditt namn är borttaget.
Nu är det borta där också.
Tack för påpekandet!

Som vanligt vulfgar 
Du får en
Du kan gärna låsa tråden, tror jag.
Så det inte börjar diskuteras här i tråden.
Jag lärde mej lite när jag var moderator, kanske.
/Rune

Du får en

Du kan gärna låsa tråden, tror jag.
Så det inte börjar diskuteras här i tråden.
Jag lärde mej lite när jag var moderator, kanske.

/Rune
- vulfgar
- ung forumnörd
På begäran av Rune så låser jag tråden.