Rune.K skrev:Var vänlig och räkna upp vad du gjort som är bra, bättre och bäst.
Förutom den vanliga penismätningen om vilket forum som har flest inlägg/medlemmar/aktiva/inloggade och så vidare.
Hehe, men där har du huvudet på spiken. Varför skall penismätningen ens vara aktuell? Hade det inte varit för att ledare för en konkurrerande sajt ideligen återkommer med osanningar om att deras webplats är 'bäst' så hade jag inte behövt påminna om att det bara är att kolla statistiken för att se att det som vanligt bara är propaganda.
Och snälla ge mig ett exempel på där jag skriver att Ubuntu.se är dåligt skött. För det finns inte. Jag har inte skrivit det eftersom jag inte tycker det. Men ledarna därifrån skall hela tiden komma hit och hävda att vi är så dåligt skötta. Det dom vägrar inse är att man inte kan sköta ett officiellt LoCo på samma sätt som en privatdriven sajt - och sist nån försökte sig på det här klev Canonical/Ubuntu in och satte ner foten.
Sen, vad jag gjort som är bra, är att jag har jobbat för att få administrationen att gå åt samma håll - för det är det man måste som TL. Vi har också lyckats rekrytera in ett par überkompetenta admins och mod's som skött sig kanonbra - samt lyckats återrekrytera vår underbara Vulfgar.
Jag är också väldigt nöjd med temat (som rent tekniskt består av två teman, en header och ett tema i forumet). Sen är det beklagligt att vi kör statisk kod på förstasidan, det är en temporär lösning som sagt, men själva utseendet och layouten tycker jag är skitsnyggt!
Så jag påstår inte att vi är bättre - jag hävdar att vi är annorlunda, driver sajten och löser problem annorlunda - och att det är helt ok. Man måste inte vara likadan som alla andra för att få en fungerande sajt.
För vi är en rätt välfungerande sajt, allt annat är bara propaganda och FUD - det kan man räkna ut genom att mäta penis som sagt - om man nu absolut måste...